دوربین Micro Four Thirds آینده پاناسونیک G9 II با فناوری AF هیبریدی به زودی راه اندازی می شود

علاقه من به فناوری از دوران دبیرستان شروع شد و با روت کردن و فلش کردن موتورولا Defy خود شروع شد، اما وقتی متوجه شدم که می توانم i7 930 را در رایانه از پیش ساخته شده گیگابایتی خود اورکلاک کنم، واقعاً در سوراخ خرگوش افتادم. این اعتیاد سرسام‌آور در نهایت باعث شد در دانشگاه طراحی محصول بخوانم. من فکر می‌کنم فناوری باید زندگی افرادی را که از آن استفاده می‌کنند، بدون توجه به زمینه، بهبود بخشد. من دوست دارم در مورد لپ تاپ ها، تلفن های هوشمند، نرم افزارها و روندهای تکنولوژی بخوانم و بنویسم.

مشخصات و ویژگی‌های پرچم‌دار Lumix G9، مانند فیلم‌برداری 4K 60 فریم در ثانیه، IBIS 6.5 استاپ، و عکس‌برداری متوالی با سرعت بالا، آن را در موقعیتی رقابتی در میان محصولات مدرن دوربین‌های بدون آینه کامپکت قرار داده است، به‌ویژه با توجه به قیمت و ماهیت فشرده آن.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین

دوربین Lumix G9 Micro Four Thirds پاناسونیک در سال 2017 به عنوان یک گزینه فوق العاده برای عکاسان و عکاسان هیبریدی که به دنبال یک سیستم سبک وزن برای کار در حال حرکت هستند معرفی شد. در چهار سالی که G9 وجود دارد، کمی طولانی شده است. خوشبختانه، شایعات اخیر نشان می دهد که Lumix G9 II در راه است تا قبل از پایان سال 2023 جایگزین G9 شود. دوربین جدید.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

Panasonic GX9 با کیت لنز 12-32 میلی متر و 45-150 میلی متر را در آمازون خریداری کنید.