خرید بهترین کارت گرافیک

اما خزندهها میتوانند به سرعت و سهولت آنها را پیدا کنند. در آخر نیز نکاتی در مورد بهترین لپ تاپ های گیمینگ به شما گفته میشود. کارت گرافیک اینتل UHD در حال حاضر، متداولترین سری GPU است و تقریبا در تمامی لپتاپهای بر پایه اینتل یافت میشود. این ربات و خزندهها در تمامی محتوای شما خزش (یا به اصطلاح کرال) میکنند. کارت گرافیک یکپارچه عموما در در تمامی لپتاپها دیده میشود. این GPU در سری CPUهای U&H پیدا میشود. در مقایسه یا کارت گرافیک UHD اینتل، این GPU عملکرد بهتری دارد اما نسبت به سری Iris Xe ضعیفتر است و تنها برای پردازش گرافیکی پایه کاربردی است. اما اگر کارهای حرفهای و پیشرفتهتری با لپتاپ خود انجام میدهید، برای مثال ویدئو ادیت میکنید یا کارهای گرافیکی انجام میدهید، نیاز به کارت گرافیک مجزا پیدا خواهید کرد. اما GPUهای مجزا به صورت مجزا روی مادربرد سوار میشوند و قادر به پردازش گرافیکی پیچیده­تری هستند. هر چیزی که روی نمایشگر میبینید توسط کارت گرافیک انجام شده است: پاور پوینت، فیلم، و صد البته، بازیهای کامپیوتری. این کارت گرافیک تنها برای استفادههای روزمره و پایه مناسب است: نوشتن مقاله، سرگرمیهای معمولی مانند دیدن ویدئو یا گوش دادن به موسیقی.

حوزه سئو شامل زیرشاخههایی همچون، آموزش سئو، خدمات سئو، استراتژی سئو، سئو داخلی، سئو خارجی، سئو محلی، سئو تکنیکال، لینکسازی و… سئو چه انواعی دارد ؟ تجربه کاربری؛ کلیدواژهای است که گوگل تاکید زیادی بر آن دارد و این تجربه تنها به کیفیت محتوا وابسته نیست. همچنین تغییراتی در سبک زندگی ایجاد شده که تعاریف فعلی توریسم را زیر سؤال بردهاند. دلایلی چون ترخیص نشدن در گمرک، تحریمهای وارداتی متعدد و همچنین وضع نابسامان بازار سختافزار داخلی که بهخاطر کرونا و کمبود جنس دچار تشنج بیسابقهای شده است، تا حد زیادی این قیمتهای عجیب و غریب را توجیه میکند. یا مثلاً روزی را تصور کنید که رباتها و ماشینها به آن حدی از تکامل برسند که دیگر در تصمیمگیریها و بهبود و تقویت خود نیازی به انسانها نداشته باشند. ولی پس از مدتی از شکایت خود صرفنظر کرد. این برند خط تولیدهای متنوعی دارد و از GPUهای پایین رده مشابه Iris Xe تا قدرتمندترین کارت گرافیکها را تولید میکند. از آنجا که کارت گرافیک یکپارچه، با CPU فضای مشترکی دارد، تنها دو برند معتبر آن را تولید میکنند: اینتل و AMD.

این محصول دارای سه عدد فن بسیار خوب بوده و از بابت نصب به دو اسلات فضا نیاز دارد. MSI که در سال 1986 تاسیس شد و در بیش از 120 کشور در سراسر قاره حضور دارد و به دلیل محصولات سخت افزاری خود از جمله مادربردها، کارت های ویدئویی، لپ تاپ های بازی، سرورها و … برای انتخاب بهترین کارت گرافیک لپ تاپ، باید نیازها و انتظارات خود از سیستم را در نظر بگیرید. اگر از دسکتاپ استفاده میکنید، GPU روی کارت گرافیکی سوار میشود که وارد PC میکنید. کارت گرافیک یکپارچه در داخل CPU تعبیه شده است و قابلیتهای پردازش گرافیکی ساده و پایهای را دارد. یکی از مواردی که میتواند به بازیکنان کمک کند، استفاده از کیسهای مخصوص بازی است. دو سازنده اصلی GPU مجزا برای لپتاپ عبارتند از: AMD و NVIDIA که NVIDIA اهمیت بیشتری دارد. دو نوع GPU روی لپتاپها وجود دارد: یکپارچه و مجزا. در مورد کارت گرافیک مجزا، AMD و NVIDIA دو سازنده اصلی این بخش هستند. AMD تنها یک کارت گرافیک یکپارچه دارد: Radeon Graphics Cards. از آنجا که کارت گرافیک یکپارچه در داخل CPU تعبیه میشوند، سازندگان اصلی آنها همان تولیدکنندگان CPU یعنی اینتل و AMD هستند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار