حکم تست Poco M5s: گوشی هوشمند شیائومی با یک تخصص بسیار جالب

از سوی دیگر، گوشی هوشمندی که به هلیو G95 مدیاتک مجهز شده است، ویژگی جالبی را نیز ارائه می دهد. صفحه نمایش بزرگ 6.43 اینچی AMOLED، که همچنین حداکثر روشنایی بالایی را برای کلاس قیمتی خود ارائه می دهد – ما 1047 cd/m² را با توزیع یکنواخت مناطق روشن و تاریک (APL18) اندازه می گیریم – به طور شگفت انگیزی هیچ یک از سوسو زدن های معمولی را نشان نمی دهد. اندازه گیری های ما با اسیلوسکوپ، با وجود استفاده از فناوری OLED. ما هیچ مدولاسیون عرض پالس (PWM) را در کل محدوده روشنایی نمی بینیم. شما می توانید در مورد مدولاسیون عرض پالس و فناوری پشت PWM در این دو مقاله (اینجا و اینجا) اطلاعات کسب کنید.

اگر برای یک گوشی هوشمند میان رده مقرون به صرفه با صفحه نمایش بدون سوسو ارزش قائل هستید، می توانید با نگاهی به بررسی گسترده ما از گوشی هوشمند شیائومی، تصور دقیقی از Poco M5s دریافت کنید. از سوی دیگر، باید برخی مصالحه ها را نیز با گوشی هوشمند پوکو بپذیرید. شما همچنین می توانید در مورد آنها در اینجا بیابید.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Test-verdict-on-the-Poco-M5s-Xiaomi-smartphone-with-a-very-interesting-specialty.673889.0.html

اثر مثبت در Poco M5s احتمالاً ناشی از کاهش نور ثابت DC در ترکیب با فرکانس بسیار بالا است. احتمال ایجاد ناراحتی در Poco M5s حداقل کمتر از نمایشگرهای OLED استاندارد است که از منحنی فرکانس پایین‌تری استفاده می‌کنند.

از آنجایی که چشم انسان می تواند سوسو زدن OLED را درک کند و این می تواند منجر به خستگی، چشم درد یا سردرد شود، این ویژگی Poco M5s می تواند آن را برای کسانی که به PWM حساس هستند بسیار جالب کند. گوشی هوشمند میان رده مقرون به صرفه تمام مزایای نمایشگرهای OLED مانند کنتراست بالا به دلیل مقادیر مشکی اشباع شده را ارائه می دهد، بدون اینکه معایبی را نیز به همراه داشته باشد.