حلقه هوشمند RingConn با نمایشگر سطح اکسیژن خون و عمر باتری هفت روزه به زودی سرمایه گذاری جمعی را آغاز خواهد کرد.

را حلقه هوشمند RingConn به زودی تامین مالی جمعی آغاز خواهد شد Indiegogo. این پوشیدنی 24 ساعته ردیابی سلامتی را ارائه می‌کند و سبک وزن است و 3 تا 4.5 گرم (~0.1 تا 0.2 اونس) وزن دارد. این شرکت ادعا می‌کند که به لطف طراحی بیرونی دایره‌ای و مربعی شکل، «حتی به یاد نمی‌آورید که آنجا بوده است». یک سنسور تغییرپذیری ضربان قلب (HRV) به شما امکان می‌دهد مراقب سطح استرس خود باشید و همچنین می‌توانید از حلقه برای نظارت بر دمای پوست خود استفاده کنید.

خرید پوشیدنی همراه با یک اشتراک مادام العمر در خدمات RingConn است. شما می توانید از بین 9 اندازه حلقه از 16.5 تا 23.1 میلی متر (~0.65 تا 0.91 اینچ) و سه رنگ نقره ای، طلایی و مشکی را انتخاب کنید. این دستگاه دارای استاندارد IP68 ضد آب و ضد گرد و غبار است که برای استفاده روزمره مناسب است. مشخص نیست که قیمت این حلقه چقدر خواهد بود. صفحه محصول Indiegogo نشان می دهد که کسانی که تعهدات Super Early Bird را به کمپین می دهند، 40٪ تخفیف MSRP دریافت خواهند کرد. تاریخ راه اندازی کمپین نیز مشخص نیست.


منبع: https://www.notebookcheck.net/RingConn-smart-ring-with-blood-oxygen-level-monitor-and-seven-day-battery-life-will-soon-begin-crowdfunding.666824.0.html

می توانید از RingConn برای ردیابی کیفیت خواب خود، اندازه گیری برای هر مرحله خواب و نظارت بر سطح اکسیژن خون خود استفاده کنید. سایر ویژگی‌های استاندارد پوشیدنی بهداشتی شامل گام‌سنج و ردیابی کالری است و می‌توانید تجزیه و تحلیل سلامت خود را در یک برنامه تلفن هوشمند همراه مشاهده کنید. این شرکت ادعا می کند که این گجت می تواند تا هفت روز با یک بار شارژ دوام بیاورد. به علاوه، گفته می‌شود که قاب شارژ بیش از سه ماه عمر باتری را برای حلقه فراهم می‌کند.