تیزر طراحی رسمی Tecno Phantom V Fold قبل از معرفی گوشی هوشمند جدید تاشو فاش شد


تیزر جدید Phantom V Fold.  (منبع: تکنو)
تیزر جدید Phantom V Fold. (منبع: تکنو)

Tecno ادعا می کند که Phantom V Fold آن یک رقیب شایسته سامسونگ Galaxy Z Fold4 در اولین نمایشگاه MWC 2023 خود خواهد بود. با این وجود، OEM ممکن است قبل از این رویداد قصد نداشته جزئیات مربوط به لولا و طراحی جدید، ظاهراً سفارشی خود را فاش کند. همچنین پیش بینی می شود که دستگاه تاشو برای کلاس خود نسبتاً سبک باشد.

Phantom V Fold احتمالاً عنوان اصلی نمایشگاه MWC 2023 Tecno خواهد بود. این دستگاه قرار است به عنوان رقابتی برای گوشی‌های هوشمند تاشو سطح بالایی مانند OPPO Find N2 و Samsung Galaxy Z Fold4 عرضه شود. تأیید شده است که این فبلت تقریباً دارای فرم و موارد استفاده مشابه با فبلت های پرچمدار قبلی است.

آخرین افشای آن ممکن است به پشتوانه این ادعاها کمک کند. ظاهراً از یک جدید تشکیل شده است پوستر که طراحی جدید تاشو با قدرت Dimensity 9000+ را آزار می دهد. ظاهراً V Fold در رنگ مشکی عرضه می‌شود و به نظر می‌رسد دوربین‌های پشتی فانتوم با امضای عملی بسیار شبیه هستند.

طبق گزارشات، تکنو طراحی خود را انجام داده است ضربه محکم و ناگهانی معکوسلولا برای تقویت دوام V Fold. علاوه بر آن، دستگاه ساخته شده است درجه هوافضا مواد در تلاش برای پایین نگه داشتن جرم آن. OEM ممکن است این نکات را تأیید یا رد کند، بدون ذکر جزئیات دیگر مانند اندازه یا کیفیت صفحه اصلی آن، در 28 فوریه 2023 در بارسلونا.

یک Galaxy Z Fold4 در آمازون بخرید.

آ "اولین نگاه" در فانتوم وی فولد.  (منبع: GizChina)
“نگاه اول” به فانتوم وی فولد. (منبع: GizChina)

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Tecno-Phantom-V-Fold-official-design-teaser-leaks-ahead-of-new-foldable-smartphone-s-launch.695742.0.html