تویوتا بازار ایالات متحده را از تسلا با SUV بزرگ برقی و باتری های هیبریدی 125 مایلی پس می گیرد

از آنجایی که یک مسافر معمولی در ایالات متحده 41 مایل در روز رانندگی می کند، باتری های هیبریدی آینده تویوتا به آنها اجازه می دهد تا سه روز رفت و آمد را قبل از اتصال به برق پوشش دهند. در همان ردپای، جلسه توجیهی ذکر شد. در مورد هیبریدی ها، این بدان معناست که می تواند پریوس پرایم های 125 مایلی زیادی را تولید کند که نیازهای 90 درصد مسافران آمریکایی را برآورده می کند، به جای تنها یک EV 100 کیلووات ساعت با همان مقدار مواد خام باتری.

مدیرعامل جدید تویوتا، کوجی ساتو، سکان هدایت این غول خودروسازی را در مسیر خائنانه‌ی برق‌رسانی به عهده گرفت و امروز از عرضه 10 مدل جدید برقی الکتریکی تا سال 2026 خبر داد. آکیو، رئیس قدیمی تویوتا، مدت‌ها از طرفداران انتقال آهسته‌تر به خودروهای الکتریکی بود. تویودا اخیرا از سمت خود کناره گیری کرد و گفت که استراتژی او ممکن است با توجه به فشارهای نظارتی گسترده به سمت خودروهای الکتریکی نیاز به بازنگری اساسی داشته باشد.

دانیل که از زمان جاسوسی صنعتی رایانه‌های اپل و زمان پیکسل‌سازی‌شده نینتندو، مورد علاقه‌ی فناوری قرار گرفته بود، زمانی که رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها هنوز یک چیز کمیاب بودند، رفت و یک باشگاه بازی افتتاح کرد. امروزه، شیفتگی به مشخصات و سرعت نیست، بلکه به سبک زندگی مربوط می شود که رایانه های موجود در جیب، خانه و ماشین ما را به آن سوق داده اند، از طومار بی نهایت و خطرات حریم خصوصی گرفته تا احراز هویت هر ذره و حرکت وجود ما.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Toyota-to-claw-back-US-market-from-Tesla-with-big-electric-SUV-and-125-mile-battery-hybrids.706169.0.html

سال گذشته، تویوتا شاهد افت فروش 9 درصدی در ایالات متحده بود، زیرا بسیاری از دارندگان خودروهای گازسوز بالقوه آن به خودروهای الکتریکی، عمدتاً از تسلا، روی آوردند. در حال حاضر به نظر می رسد مصمم به مبارزه و سندی مونرو بر این عقیده است که تویوتا را نباید دست کم گرفت وقتی ذهنش را به چیزی معطوف می کند.

دانیل زلاتف
دانیل زلاتف – نویسنده فناوری – 663 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

آقای ساتو گفت که تویوتا اکنون قصد دارد حداقل 1.5 میلیون خودروی باتری دار در سال 2026 بفروشد که از هدف قبلی 1.2 میلیونی خود بیشتر است و یک بخش اختصاصی ایجاد خواهد کرد. علاوه بر پلتفرم کاملاً جدیدی که از پایه با در نظر گرفتن خودروهای برقی ساخته شده است، تویوتا همچنین قصد دارد خودروهای هیبریدی فعلی خود را به جز نام، برقی کند. برد پریوس پرایم پریوس پرایم که این هفته به بازار عرضه شد تقریباً سه برابر خواهد شد و با هر بار شارژ به برد 200 کیلومتری (حدود 124 مایل) خواهد رسید.

شارژر EV سطح 2 PRIMECOM سازگار با تویوتا پریوس را در آمازون دریافت کنید