تسلا متخصص باتری های نیمه جامد را برای تولید انبوه سلول های ارزان تر 4680 استخدام می کند

این در مرحله‌ای از فرآیند پوشش کاتد خشک است که بزرگترین سازنده خودروهای برقی جهان به دنبال تولید آن در مقیاس بزرگ است. تسلا در مورد دلیل استخدام آقای تایلر که اکنون سمت صریح “مدیر توسعه الکترود خشک” را در تاسیسات پیشگام 4680 خود در کارخانه Fremont دارد، تردیدی باقی نمی گذارد.

تسلا اکنون باید بر بخش سخت‌تر صرفه‌جویی در هزینه باتری 4680 – تولید الکترودها با روش پوشش خشک – تسلط داشته باشد، اگر بخواهد به هزینه 5000 دلار آمریکا برای هر بسته مدل Y برسد. به گفته تحلیلگران صنعت، این امر به تسلا اجازه می دهد تا قیمت مدل Y را 5280 دلار کاهش دهد.

اتصال دیوار کابل 24 اینچی تسلا موتورز را در آمازون دریافت کنید