تبلت Samsung Galaxy Tab A8 تا 39 درصد در آمازون تخفیف دارد

به عنوان مثال، مقرون به صرفه ترین پیکربندی Samsung Galaxy Tab A8، که دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی است که می تواند از طریق کارت microSD افزایش یابد، در حال حاضر در آمازون با قیمت 139 دلار آمریکا به همراه ارسال رایگان به فروش می رسد. از طرف دیگر، نسخه رده بالای تبلت اندرویدی 10.5 اینچی با 128 گیگابایت همان 39 درصد تخفیف را دریافت کرده است و اکنون می توان آن را با قیمت 199 دلار آمریکا سفارش داد. آخرین اما نه کم اهمیت ترین، Galaxy Tab A8 با ظرفیت ذخیره سازی 64 گیگابایتی به 179 دلار کاهش یافته است و هر سه معامله پایین ترین قیمت را ارائه می دهند. شتر شتر.

تبلت Samsung Galaxy Tab A8 به یکی از پایین‌ترین قیمت‌های خود تا کنون در آمازون کاهش یافته است زیرا نسخه 32 گیگابایتی تبلت اندرویدی 10.5 اینچی در حال حاضر با تخفیف قابل‌توجه 90 دلار آمریکا فروخته می‌شود که منجر به قیمت معامله می‌شود. 139 دلار آمریکا.

تبلت‌های اندرویدی مقرون‌به‌صرفه، دستگاه‌های ثانویه عالی برای مصرف رسانه یا جلسات گاه به گاه وبگردی روی مبل هستند. در حالی که صفحات OLED، مانند Lenovo Tab P11 Pro، مطمئناً انتخاب خوبی برای کاربرانی هستند که نسبت کنتراست بی‌نهایت و سطوح مشکی کامل را ارزش‌گذاری می‌کنند، خریداران با بودجه می‌توانند با انتخاب یک تبلت LCD حتی ارزان‌تر، چند دلار بیشتر پس انداز کنند. مانند Samsung Galaxy Tab A8.

آمازون یک معامله کاملاً جذاب برای تبلت Galaxy Tab A8 دارد (تصویر: سامسونگ)
آمازون یک معامله کاملاً جذاب برای تبلت Galaxy Tab A8 دارد (تصویر: سامسونگ)

قبل از خرید Samsung Galaxy Tab A8، لطفاً بررسی دقیق ما را در مورد نسخه LTE کمی همه کاره تر بررسی کنید. برای مثال، ما صفحه نمایش 16:10 IPS بدون PWM تبلت اندرویدی و همچنین شاسی فلزی محکم و باریک آن را تحسین کردیم، اما از راه اندازی چهار بلندگو با پشتیبانی از Dolby Atmos و عمر باتری مناسب بیش از 11 ساعت در این تبلت نیز لذت بردیم. تست وب گردی وای فای ما به طور کلی، این معامله تبلت در آمازون یک انتخاب معقول برای شکارچیانی است که بیشتر از تبلت خود برای برنامه های چندرسانه ای استفاده می کنند و به قدرت اضافی خط Tab S8 با قیمت بالاتر نیاز ندارند.

Samsung Galaxy Tab A8 را با قیمت 139 دلار در آمازون خریداری کنید

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.



منبع: https://www.notebookcheck.net/Samsung-Galaxy-Tab-A8-tablet-discounted-by-up-to-39-on-Amazon.702742.0.htmlانریکو فراهن

انریکو فراهن – نویسنده فناوری – 1709 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

شیفتگی من به فناوری به دوران پنتیوم II بازمی گردد. اصلاح، اورکلاک و ارزش گذاری سخت افزار کامپیوتر از آن زمان به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من تبدیل شده است. به عنوان یک دانشجو، علاقه شدیدی به فناوری های موبایل پیدا کردم که می تواند زندگی پر استرس دانشگاه را بسیار آسان تر کند. بعد از اینکه در حین کار در یک موقعیت بازاریابی عاشق تولید محتوای دیجیتال شدم، اکنون وب را جستجو می کنم تا هیجان انگیزترین موضوعات دنیای فناوری را برای شما به ارمغان بیاورم. در خارج از دفتر، من به طور خاص به ورزش های موتوری و دوچرخه سواری در کوهستان علاقه دارم.