تاریخ PlayStation Days of Play 2023 اعلام شد. تا 40٪ تخفیف برای بازی های منتخب ارائه می شود


Days of Play 2023 پیشنهادهای جذاب زیادی برای علاقه مندان به پلی استیشن دارد (تصویر از طریق سونی)
Days of Play 2023 پیشنهادهای جذاب زیادی برای علاقه مندان به پلی استیشن دارد (تصویر از طریق سونی)

سونی اعلام کرده است که فروش Days of Play خود بین 2 تا 12 ژوئن برنامه ریزی شده است. گیمرها می توانند از تخفیف های زیادی برای اشتراک، بازی ها، لوازم جانبی و کالاهای PlayStation Plus برخوردار شوند.

پس از نمایش پلی استیشن که با استقبال متفاوتی روبرو شد، سونی جزئیاتی را در مورد رویداد تبلیغاتی آتی خود فاش کرد: Days of Play. این برنامه تخفیف های زیادی را برای طیف گسترده ای از بازی های پلی استیشن، سخت افزار و خدمات اشتراک ارائه می دهد. این فروش در 2 ژوئن 2023 به طور مستقیم آغاز می شود و در 12 ژوئن منقضی می شود. اطلاعات بیشتر در Days of Play در دسترس خواهد بود. صفحه وب اختصاصی.

هر سه نسخه پلی استیشن پلاس (Essential، Extra، Premium/Delux) با ۲۵ درصد تخفیف در روزهای بازی در دسترس خواهند بود. این هم برای مشترکین جدید/موجود و هم در هنگام ارتقاء از سطح پایین تر به سطح بالاتر اعمال می شود. به همین ترتیب، 15 درصد تخفیف برای لوازم جانبی پلی استیشن و تا 40 درصد برای بازی ها (دیجیتال و فیزیکی) وجود دارد. در نهایت، در روزهای 2، 7 و 12 ژوئن، پیشنهادات ویژه ای برای کالاهای با نام تجاری پلی استیشن وجود دارد.

توجه به این نکته ضروری است که تبلیغات Days of Play منطقه ای متفاوت خواهد بود. در مکان‌هایی که PlayStation Direct در دسترس نیست، گیمرها همچنان می‌توانند از طریق خرده‌فروشان محلی کالاهای تخفیف‌خورده دریافت کنند. با این حال، کنسول واقعی پلی استیشن 5 احتمالاً با قیمت کامل به فروش می رسد. پس از آن دوباره، دریافت یکی در حال حاضر در MSRP (اکنون افزایش یافته) آن بسیار آسان تر شده است. همچنین می‌توانید برخی از موارد انحصاری مانند God of War Ragnarok، Horizon Forbidden West و Demon’s Souls را با تخفیف خریداری کنید تا زمان عرضه Marvel’s Spider-Man 2 در اواخر امسال باقی بماند.

DualSense Edge را در آمازون بخرید

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/PlayStation-Days-of-Play-2023-dates-announced-up-to-40-discount-offered-on-select-games.721960.0.html