بک لینک چیست و چگونه بک لینک بسازیم؟ به زبان ساده + فیلم آموزشی فرادرس مجله‌-خرید بک لینک گلدلینک

شما هم با پیوستن به جمع بزرگ و بالغ بر ۶۰۰ هزار نفری دانشجویان و دانش‌آموزان فرادرس و با بهره‌گیری از آموزش‌های آن، می‌توانید تجربه‌ای متفاوت از علم و مهارت‌آموزی داشته باشید. در حقیقت همین اعتبار و صداقت ما تا به امروز رضایت بیش از 95 درصد خریداران بک لینک را برایمان به همراه داشته است. کمپانی محبوب moz در اینجایک تحقیق انجام داده است که زمان اثر بک لینک را بررسی می نماید. همان گونه که گفتیم، نحوه اثر کردن بک لینک به صورت پله ای است یعنی مثلا ممکن است که تا بیست روز هیچ تغییری در نتیجه حاصل نشده و یک دفعه یک پرش را تجربه نمایید. Moz بر این باور است که اولین پله بعد از ده هفته یعنی 1ماه و نیم اتفاق خواهد افتاد. پیدا کردن یا تولید محتوایی که پتانسیل پر کردن خلأ لینک شکسته پیداشده را داشته باشد.

به این ترتیب، با استفاده از این فضا، فهرست مطالب را در این سایت منتشر کنید و بک‌لینک‌های مورد نظر خود را در آن قرار دهید. در این مطالعه، صفحات با رتبه‌های برتر گوگل حاصل بیش از ۴۴ هزار کلمه کلیدی استخراج شدند و ترافیک طبیعی لینک‌های موجود در آن‌ها مورد بررسی قرار گرفتند. در نمودار زیر به خوبی میزان همبستگی اسپیرمن رتبه گوگل با رتبه URL نشان داده شده است.

بک لینک چیست و چگونه بک لینک بسازیم؟ به زبان ساده + فیلم آموزشی فرادرس مجله‌-خرید بک لینک گلدلینک

به طور خلاصه، ارتباطی هرچند کوچک اما مشخص بین رتبه و بک‌لینک از صفحات با ترافیک ارگانیک وجود دارد. با این وجود، به نظر می‌رسد تعداد خالص بک‌لینک‌ها از یک سایت واحد و اعتبار صفحه اهمیت بیشتری دارند. کسی که در حال مشاهده سایتی مانند watches.ir است احتمال بیشتری دارد که روی لینک سایت فروش ساعت کلیک کند تا کسی که در حال بازدید سایتی مانند cats.ir است. با استفاده از ابزار گوگل سرچ کنسول می‌توانید بک‌لینک‌های وبسایت خود را چک کنید. اما اضافه شدن اطلاعات به این ابزار و جمع آوری آن ممکن است کمی طول بکشد.

معرفی این لینک ها تنها زمانی منطقی است که سایت شما به دلیل لینک سازی مخرب جریمه شده باشد و شاهد تغییر شدید و ناگهانی در نتایج جستجو باشید. هر دامنه ای که به شما لینک میدهد احتمالا به سایت های دیگری نیز لینک داده خرید و فروش بک لینک است. هرچقدر تعداد سایت هایی که در یک صفحه یا در کل یک دامنه لینک شده اند بیشتر باشد ارزش و اعتباری که به هریک از آنها میرسد کاهش خواهد یافت.

همان طور که متوجه شدید، بک لینک‌ها در واقع کاربران را از سایتی به سایت دیگر هدایت می‌کنند. به عبارت بهتر، بک لینک‌ها دریچه‌هایی برای حرکت کاربران در فضای نت هستند. دو حالت را در نظر بگیرید؛ حالتی که ده دریچه به سمت یک سایت باز باشد و حالتی که هزار دریچه به سمت آن باز باشد. در کدام حالت احتمالاً تعداد کاربران بیشتری به سمت آن وب سایت روانه خواهند شد؟ بنابراین بک لینک‌ها شانس جذب کاربر را برای یک سایت افزایش می‌دهند. با استفاده از این ابزار رایگان، لینک سایت مورد نظر را وارد می‌کنید و با فشردن دکمه «Check Backlinks» به تعداد بک لینک سایت و «دامنه‌های ارجاع دهنده به سایت» دسترسی خواهید داشت. در حقیقت، Reoffering Domains تعداد سایت منحصر‌به‌فردی است که به سایت شما لینک داده‌اند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار