بهترین لپ تاپ ها برای ویرایش فیلم و عکس 2024

بهترین لپ تاپ ها برای ویرایش فیلم و عکس 2024

فیلمبرداران و عکاسان در حال حرکت به یک لپ‌تاپ نیاز دارند که بتواند با ضرب‌الاجل‌های سریع مطابقت داشته باشد و هر کاری از درجه بندی رنگ گرفته تا ویرایش ویدیوی 4K را انجام دهد. برای حرفه ای هایی که به لپ تاپی نیاز دارند که قدرت پردازش، دقت رنگ یا عمر باتری را به خطر نیندازد، مک بوک پرو (16 اینچی، M3 Pro) اپل توصیه بلامنازع ما است. اما اگر ویندوز را ترجیح می دهید یا اگر لپ تاپی می خواهید که در آینده بتوانید آن را تعمیر و ارتقا دهید، Dell XPS 15 9530 به دلیل قدرت پردازشی و صفحه نمایش OLED بهترین گزینه در حال حاضر است. و مقرون به صرفه تر 15 اینچی M2 MacBook Air صفحه نمایش فوق العاده ای نسبت به لپ تاپ با قیمت خود دارد و همچنین پردازنده ای دارد که به راحتی قادر به ویرایش فیلم 1080p است.

انتخاب ما

MacBook Pro 16 اینچی سریعتر از هر لپ‌تاپ دیگری است که برای ویرایش عکس یا ویدیو آزمایش کرده‌ایم و عمر باتری واقعاً قابل توجهی دارد.

پیکربندی توصیه شده

پردازنده: اپل ام 3 پرو وضوح صفحه: 3456×2234
گرافیک: 18 هسته ای (یکپارچه) وزن: 4.7 پوند
حافظه: 18 گیگابایت عمر باتری تست شده: 15 ساعت
ذخیره سازی: 512 گیگابایت SSD

Apple MacBook Pro (16 اینچی، M3 Pro) یک صفحه نمایش دقیق رنگی را با یک پردازنده لپ تاپ فوق العاده سریع جفت می کند و در آزمایش ما عمر باتری 15 ساعت را ارائه می دهد. صفحه نمایش بزرگ 16.2 اینچی تصاویر روشنی را ارائه می دهد و کنتراست بسیار خوبی دارد، بنابراین می توانید تمام جزئیات عکس ها یا فیلم های خود را ببینید. و هنگامی که نوبت به ویرایش می رسد، مک بوک پرو با قدرت یک کامپیوتر رومیزی، ویدیو را به هم می زند. با این حال، این لپ تاپ کمی سنگین است، با وزن 4.7 پوند، و فاقد پورت USB-A است، بنابراین ممکن است در حال حاضر نیاز به حمل دانگل داشته باشید.

همچنین عالی

Dell XPS 15 دارای صفحه نمایش 3.5K زنده و قدرت پردازش برای ویرایش هر نوع فیلمی در حال حرکت است. همچنین نسبت به مک بوک پرو قابلیت تعمیر و ارتقاء بیشتری دارد.

پیکربندی توصیه شده

پردازنده: اینتل Core i7-13700H صفحه نمایش: 3456×2160
گرافیک: Nvidia GeForce RTX 4070 وزن: 4.2 پوند
حافظه: 32 گیگابایت عمر باتری تست شده: 8 ساعت
ذخیره سازی: 512 گیگابایت SSD

برای افرادی که لپ‌تاپ ویندوزی می‌خواهند، Dell XPS 15 9530 را توصیه می‌کنیم. در میان لپ‌تاپ‌های ویندوزی که آزمایش کردیم، این لپ‌تاپ کمترین مصالحه را انجام می‌دهد و صفحه‌نمایش تقریباً 4K، پردازنده و کارت گرافیک سریع، و صفحه‌کلید راحت را در اختیار شما قرار می‌دهد. . حافظه رم و فضای ذخیره سازی XPS 15 نیز قابل ارتقا هستند، بنابراین اگر می خواهید سیستم خود را به تدریج ارتقا دهید، با همان مشخصات گیر نخواهید داشت.

انتخاب بودجه

مک بوک ایر جزء اصلی بسیاری از میزهای اداری مدرن (یا دفاتر خانگی، این روزها) است، اما یک لپ تاپ فوق العاده قادر به ویرایش ویدیو است، به خصوص برای بارهای سبک تر و فیلم های 1080p.

پیکربندی توصیه شده

پردازنده: پردازنده هشت هسته ای اپل M2 ذخیره سازی: 256 گیگابایت SSD
گرافیک: پردازنده گرافیکی Apple M2 ده هسته ای صفحه نمایش: 2880×1864 IPS
حافظه: 8 گیگابایت

مک بوک ایر 15 اینچی M2 اپل نسبت به قیمت لپ تاپ خود صفحه نمایشی واقعا عالی دارد و پردازنده آن به راحتی می تواند با ویرایش ویدیوی 1080p و برخی پروژه های کوتاه 4K هماهنگی داشته باشد. برای اکثر عکاسان به اندازه کافی سریع است، بنابراین اگر به پورت های اضافی مک بوک پرو نیاز ندارید، مک بوک ایر می تواند چند پوند در کیف عکس شما صرفه جویی کند. صفحه نمایش 15.3 اینچی آن دارای رزولوشن 2880×1864 و روشنایی 500 نیت است، بنابراین برای استفاده در فضای باز به اندازه کافی روشن است. از نظر دقت رنگ تقریباً با مک بوک پرو مطابقت دارد و با یک آجر برقی بسیار کوچکتر شارژ می شود. اگر یک ویرایشگر گاه به گاه ویدیو هستید، یا اگر با کیفیت 1080p کار می کنید، نیازی نیست بیشتر از مک بوک ایر جستجو کنید.

<
منبع خبر: https://www.nytimes.com/wirecutter/reviews/best-15-inch-laptops-for-photo-and-video-editing/?utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=RSS%20Feed