بهترین تلویزیونها تا سقف ۴۰ میلیون کدامند؟

در مقاله از وب سایت تکولایف بهترین لپ تاپ گیمینگ موجود در بازار را برای سال 2022 بررسی خواهیم کرد اگر به دنبال خرید یک لپ تاپ گیمینگ خوب هستید پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا باتوجه به بودجه و نیاز خود بهترین لپ تاپ بهترین لپ تاپ تا ۴۰ میلیون را انتخاب کنید. پس از تحقیق و جستجو در اینترنت توسط تیم تکولایف برای یافتن بهترین لپ تاپ گیمینگ، نتیجه اش شد مقاله پیش روی شما که امیدواریم مورد پسند شما واقع شود. در ساخت بهترین لپ تاپ گیمینگ MSI به این مسئله توجه ویژهای داشته و لپ تاپ گیمینگ اقتصادی خود را نیز وارد بازار کرده است که از قیمت کمتر از 1000 دلار برخوردار هستند. معمولا لپ تاپهای گیمینگ از صفحه نمایشی با وضوح 1080 یا 4K برخوردار است که سبب شده تا کیفیت تصویر خوبی را مشاهده کنید. 17.3 اینچ میزان صفحه نمایشی است که MSI برای لپ تاپ قدرتمند خود درنظر گرفته و از وضوح تصاویر ۱۰۸۰p برخوردار است. لپ تاپ 15.6 اینچی اچپی مدل ProBook 455 G7 – BZ هم یکی از بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان همین سری است که اگر به دنبال لپ تاپی برای امور روزمره و غیرحرفهای هستید میتوانید روی آن حساب کنید.

مکبوک ایر سالهاست که به عنوان بهترین لپتاپ برای خبرنگاران و کاربرانی که دائم در حال جابجایی هستند شناخته میشود. به عنوان مثال لپ تاپی با نمایشگر عالی و کارت گرافیک قدرتمند میتواند تجربه جذابی را برای بازی فراهم کند اما از قیمت بسیار بالایی برخوردار است. برخی از افراد تمایل دارند لپ تاپی خریداری کنند که از کیفیت 4K برخوردار باشد تا با استفاده از آن تصاویر را به صورت زنده مشاهده کنند. درواقع، برخی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ مدلهای 15 اینچی هستند، مانند Asus ROG Zephyrus G15، بنابراین ما قطعاً میگوییم بله. در نهایت لیست بهترین لپ تاپ گیمینگ به شما این امکان را میدهد تا بتوانید با توجه به نیاز و معیار خود و حتی بودجهای که در نظر گرفتهاید. پس ما در لیست بهترین لپ تاپ گیمینگ 2022 ضمن ارائه محصولاتی با کیفیت و قدرت بالا به قیمت تمام شده آنها هم توجه کردهایم.

لپ تاپ ایسوس TUF Gaming F17 FX706HE یکی از بهترین و گران قیمت ترین لپ تاپ های برند ایسوس است که نسبت به قیمتش بسیار ارزشمند است. اگر از طرفداران بازی در لپتاپهای گیمینگ هستید، همراه ما باشید. احتمالا الان که اینجا هستید، یک تصور کلی از قیمت لپ تاپ گیمینگ داشته باشید. شاید تعجب آور باشد اما امروزه صنعت گیم از صنعت سینما و موسیقی جلو زده و طرفداران بیشتری در دنیا دارد. سومین لپ تاپ گیمینگ Alienware در لیست برترینها، نشان از کیفیت این برند در شاخه تخصصی گیمینگ دارد. این نوع از GPU به نسبت iGPU از قدرت بیشتری برخوردار است. واقعیت این است که صنعت بازیهای رایانهای روز به روز در حال پیشرفت است و همین پیشرفت روز افزون باعث افزایش سطح کیفی گیم های جدید شده است. لپ تاپ گیمینگ سطح پایه: اگر نیازی به بازی در بالاترین تنظیمات ندارید، میتوانید از گرافیک GTX 1650 یا RX 5500M استفاده که به شما اجازه میدهند تا اکثر بازیها را با گرافیک متوسط اجرا کنید. همانطور که در بالا گفتیم، مثلاً یک RTX 3080 محصور در یک شاسی 18 میلیمتری بهطور قابلتوجهی کندتر از یکدریک کیس بسیار بزرگتر و دارای فضای خنککننده با عملکرد بالاتر است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی شاهد اس اس دی هایی با ظرفیت های بالاتر هستیم.

قیمت لپ تاپ در حدود 3500 دلار است، پس اگر به دنبال خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ MSI با کیفیت 4K هستید میتوان MSI GE66 Raider را خریداری کرد، اما اگر به نرخ تازه سازی بالاتر علاقه مند هستید بهترین گزینه ممکن بدون شک لپ تاپ MSI GE76 Dragon است. فصل تابستان معمولا بهترین زمان برای خرید لپ تاپ است اما امسال رشد فروش لپ تاپ های گیمینگ همچنان ادامه دارد. لپ تاپها از تعداد زیادی سختافزار تشکیل شدهاند که هر قطعه کاربرد خاصی دارد. لازم به ذکر است گزینههای موجود در این لیست از ویندوز 11 پیروی میکند. بهترین لپ تاپ گیمینگ در اشکال و اندازههای مختلف با توجه به نوع نیاز شما و حتی بودجهای که اختصاص دادهاید، عرضه میشوند. اگر گیمر یا به اصطلاح خوره بازی هستید و به دنبال بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022 می گردید، این مقاله از سایت گلدن آفر دقیقا برای شما نوشته شده است.

این لپ تاپ ها با توجه به اینکه از کارت های گرافیک و پردازنده های قدرتمند استفاده میکنند، قیمت بالایی دارند. اگر این لپ تاپ را با محصولات هم رده از برندهای مختلف مقایسه کنید، متوجه خواهید شد با توجه به قیمت 1400 دلاری آن قادر نخواهید بود، محصول بهتری خریداری کنید. از اینکه همراه آکوا رایان بودید از شما سپاسگزاریم. برای مشاهده قیمت بهترین لپ تاپ گیمینگ MSI در فروشگاههای اینترنتی و مقایسه مشخصات فنی از بخش محصولات آکوا رایان استفاده کنید. پس خرید یک لپتاپ به سلیقه و بودجه ای بستگی دارد که در اختیار دارید و نمی توان لپتاپ خاصی را به عنوان بهترین در بازار در نظر گرفت. با در اختیار داشتن بودجه تا 35 میلیون تومان، برای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ شرایط بهتری خواهید داشت. پس اگر به دنبال آن هستید تا یک لپ تاپ گیمینگ حرفه ای در اختیار داشته باشید و بابت آن هزینه کمی پرداخت کنید، لپ تاپ MSI Stealth 15M به شما توصیه می شود. به غیر از این ، از یک نمایشگر 15.6 اینچی با کیفیت HD کامل ، صفحه کلید با نور پس زمینه و حتی اسکنر اثر انگشت استفاده میشود ، بنابراین این یک ارزش کامل برای پول است و انتخاب مناسبی برای خریداران با بودجه کمتر.

بهتر است ابتدا اولویت های مورد نظر خود از لپ تاپ را لیست کنید و سپس لپ تاپ هایی را که مطابق با موارد موجود در لیست هستند را بیابید و به مقایسه آن ها با یکدیگر بپردازید تا نهایتاً بتوانید یک لپ تاپ با خصوصیات و ویژگی های ایده آل برای خود پیدا کنید. این محصول به اسپیکر با صدای استریو داخلی هم مجهز شده است. رایجترین نمایشگرها در لپتاپها، پنل Full HD با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ است. این صفحه نمایش رزولوشن استاندارد ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد و همه محتواهای مدنظر شما را با کیفیت بالا و پویا نمایش خواهد داد. هر چند که این شرکت هم محصولات بسیار حرفهای و گران قیمت هم دارد. لپ تاپ های که در رنج قیمت 20 میلیون تومان هستند، همگی از کیفیت و کارایی بسیار بالایی برخوردار هستند، البته اگر قصد خرید یک لپتاپ خیلی قدرتمند برای کار های خاص را دارید میتوانید سراغ مدل های دیگری هم بروید چون بازار رقابت پر است از مدل های بسیار گران قیمت. در لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل legion 5 15IMH05H از 16 گیگ حافظه به همراه کارت گرافیک GeForce RTX 2060 از خانواده NVIDIA و هسته مرکزی Core i7 تشکیل شده است .

اگر به دنبال یک لپ تاپ حرفه ای هستید که از کارت گرافیک های RTX 3000 بهره مند باشد، لپ تاپ TUF Dash F15 از برند ایسوس گزینه بسیار مناسبی است. این لپ تاپ ایسوس داری RAM با ظرفیت 12 گیگابایت است که در کنار پردازنده ی Core i7 عملکرد سریع و خوبی را از خود در اجرای نرم افزار ها به نمایش خواهد گذاشت. همه این موارد در کنار یک رم 16GB برای پردازش هر چه سریعتر و کم عیبتر Pavilion Gaming را به یک محصول کاربردی تبدیل کردهاست. خوشبختانه امروزه لپ تاپ گیمینگ در بازار بسیار متنوعتر شده و در هر رنج قیمتی امکان خرید آن وجود دارد. شما با همین مشخصات سخت افزاری قادر خواهید بود بسیاری از پیشرفته ترین بازی هایی که امروزه در بازار حضور دارند را خریداری و اجرا کنید. انتخاب بعدی در این بازه قیمتی لپ تاپ پرطرفدار HP Pavilion Gaming 15-DK1035-C می باشد که در تمام بخش های سخت افزاری برای بازی ایده آل است. MSI Stealth 15M یکی از بهترین لپ تاپ گیمینگ MSI در اجرای بازی به شمار می رود که از مشخصات سخت افزاری قدرتمندی برخوردار است.

بهترین لپتاپهای گیمینگ به احتمال زیاد در سال جدید یعنی 1401 گران تر خواهند شد پس اگر میخواید یک لپ تاپ گیمینگ بخرید بهتر است در سال 1400 اقدام به خرید کنید. از آنجایی که در ساختار لپ تاپ های گیمینگ سخت افزارهای قدرتمندی استفاده شده، در نتیجه هزینه خرید آنها بسیار گران است. اما برخی از افراد تمایل به خرید لپ تاپ های گیمینگ ندارند و یا بودجه آن ها متناسب با قیمت لپ تاپ نیست. حال ممکن است برای برخی از کاربران کارت گرافیک قدرتمند مهم باشد و برای برخی طراحی ظریف با لولاهایی مقاوم. البته لپ تاپ های gaming به دلیل داشتن پردازندههای قدرتمند و کارت گرافیک پیشرفته بیش از لپ تاپ های معمولی در معرض داغ شدن هستند. اگر صفحه نمایش 15 اینچی با 165 هرتز برای شما جذاب است پس این لپ تاپ گذینه خوبی هست، این لپ تاپ مقرون به صرفه و خوب است اما برای بازی و رندر های سنگین نیاز به کول پد یا خنک کنند قوی دارید تا عمر لپ تاپ پایین نیاد ، به دلیل استفاده از پردازنده amd این مشکل وجود دارد، اما در کل با یک کول پد انتخاب خوبیه برای خرید. مشخصات این لپ تاپ گیمینگ شامل یک صفحه نمایش 15.6 اینچی FHD با رفرش ریت 240 هرتز، پردازنده Intel Core i7 مدل 10870H ؛گرافیک RTX 3080 به همراه اس اس دی گذینه خوبی برای خرید است.

این مدل دارای پردازنده Core i7-11800H، 16 گیگابایت رم، 512 گیگابایت SSD، صفحه نمایش 17.3 اینچی 144 هرتز و پردازنده گرافیکی GeForce RTX 3080 است. البته رم 8 گیگ کمی ضعیف است که میتوانید در اسلات دوم آن یک رم 8 گیگ دیگر اضافه کنید تا مجموعاً 16 گیگ شود. در این لپ تاپ پردازنده مرکزی Intel Core i7-11375H گنجانده شده و کارت گرافیک آن از نوع RTX 3060 است که نسبت به ۳ محصولی که معرفی کردیم تا حدودی ضعیف تر است. صفحه نمایش آن 15.6 اینچی FHD با نرخ تازه سازی صفحه 144 هرتز و پشتیبانی از Nvidia G-Sync طراحی شده است.

شارژدهی باتری کمتر: از آنجایی که لپتاپ گیمینگ به دلیل قدرت پردازشی بالا، مصرف انرژی بیشتری دارد، شارژدهی باتری هم کمتر است. قطعات در نظر گرفته شده برای بهترین لپ تاپ گیمینگ در بازار بسیار قدرتمند از سایر سیستمها میباشد. در کل خرید لپ تاپ گیمینگ برای فعالیتهای این چنینی گزینهای است که بهترین نتیجه را ارائه میدهد. گارانتی اصلی چیست پاسخ سوال مهمی تبدیل کرده است که آن ها. بدانید که GPU واقعا نقش مهمی در اجرای بازیها ایفا میکند. همچنین کارتهای گرافیک نقش بسیار پررنگی را در اجرای بازیها نیز ایفا میکنند که سبب شده تا در لیست بهترین لپ تاپ گیمینگ قرارگیرد و کاربران زیادی را به خرید آنها ترغیب کند. در مورد بهترین لپتاپ گیمینگ، اصلیترین مسئله برای ما ارزش خرید در بازار ایران بود. رقابت در این بخش که میتوان گفت پرطرفدارترین بخش بازار لپ تاپ های گیمینگ هست، به قدری زیاد بود که نتوانستیم لپ تاپی از برند پرطرفدار ایسوس را در بین گزینه های نهایی انتخاب کنیم.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار