بررسی OLED جدید Aero 16: OLED و نسل‌های جدید Intel/Nvidia در حال افزایش هستند

و بیایید صادق باشیم: چه کسی دوست ندارد یک لپ‌تاپ بسیار نازک، شیک، سبک و بی‌صدا با بهترین عملکرد بازی داشته باشد؟ مطمئناً محدودیت‌های فیزیکی وجود دارد، اما با هر نسل جدید CPU و GPU، سخت‌افزار کمی کارآمدتر می‌شود.

ساده، شیک، باریک و مجهز به مدرن: Gigabyte Aero جدید با صفحه نمایش OLED 4K، CPU قدرتمند Raptor-Lake و RTX 4070 به دنبال این است که گیمرها و سازندگان محتوا را به طور یکسان مبهوت کند. با این حال، لپ تاپ به خصوص ارزان نیست.

بنابراین، گیگابایت یک لپ‌تاپ سبک و شیک در Aero 16 OLED جدید ارائه می‌کند که عملکرد بهتری نسبت به نسل قبلی مجهز به RTX 3080 Ti دارد و در عین حال خنک‌تر و مقرون به صرفه‌تر است. تنها نکته این است که ساکت‌تر نشده است، بنابراین باید تصمیم بگیرید که حالتی را انتخاب کنید که صدا را کاهش دهد، که عملکرد را نیز کاهش می‌دهد.

جیکوب فیشر
مترجم: جیکوب فیشر – مترجم – 171 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2022

من که در استرالیای منطقه ای بزرگ شدم، اولین بار در اوایل نوجوانی ام پس از شکستگی پایی که در یک مسابقه فوتبال (فوتبال) من را به طور موقت به یک سبک زندگی عمدتاً در داخل خانه محکوم کرد، با کامپیوتر آشنا شدم. به زودی پس از آن من در حال ساختن سیستم های خودم بودم. اکنون در آلمان زندگی می کنم و در سال 2014 به اینجا نقل مکان کردم و در آنجا فلسفه و انسان شناسی می خوانم. من به ویژه مجذوب این هستم که چگونه فناوری رایانه به طور اساسی و چشمگیر فرهنگ انسانی را تغییر داده است و چگونه به این کار ادامه می دهد.

اما حداقل شما این انتخاب را دارید و بنابراین Aero یک لپ‌تاپ نسبتاً انعطاف‌پذیر برای گیمرها و خلاقان است، به ویژه به دلیل صفحه نمایش OLED عالی آن. تمام مزایا و معایب Aero 16 OLED در بررسی دقیق ما نشان داده شده است.