بررسی HP ProBook 440 G9: لپ تاپ کارآمد Core i7-1255U بدون درخشش

اگر بسته امنیتی برای کارهای روزانه مهم است، ارزش خرید یک نوت بوک تجاری پایدار و خوشایند را دارد. در غیر این صورت، نوت‌بوک‌های زیر قدرت محاسباتی بسیار بیشتری و بسته کلی Lenovo ThinkBook 14 G4 متقاعدکننده‌تری ارائه می‌دهند. Acer Aspire Vero AV14 همچنین با Intel Core i7-1255U Acer Aspire Vero AV14 کار می کند که از جمله موارد دیگر برای کارهای خلاقانه بهتر استفاده می شود.


منبع: https://www.notebookcheck.net/HP-ProBook-440-G9-Review-Efficient-Core-i7-1255U-laptop-without-shine.698692.0.htmlProBook هنگام نوشتن، تحقیق و محاسبه در بهترین حالت خود قرار دارد. فن فقط به ندرت شنیده می شود. بدون اتصال برق، نوت بوک بی صدا می ماند و گرم شدن آن قابل توجه نیست. صفحه کلید دلپذیر این امکان را به شما می دهد تا با دقت و سرعت کار کنید.

علاوه بر این، وب‌کم 720p در بهترین حالت کیفیت تصویر کافی را برای تلفن ویدیویی ارائه می‌کند. در بین پورت ها، تقریباً ضروری ترین آنها وجود دارد. Thunderbolt، کارت خوان یا درگاه اختصاصی اتصال وجود ندارد.

فراتر از آن، تقریباً در همه گوشه ها صرفه جویی شده است. این به ویژه برای صفحه نمایش کم روشنایی و رنگ ضعیف – با وجود پنل IPS – صادق است. حتی تماشای عکس ها لزوماً فعالیتی توصیه نمی شود. علاوه بر این، کاهش روشنایی در حالت باتری کار در فضای باز را تقریبا غیرممکن می کند.

امنیت برای داده های شخصی شما، سرعت فوق العاده بالا، فن بی صدا و سایر تجهیزات کاملاً ساده از ویژگی های ProBook 440 G9 است.

در مقایسه با مدل قبلی HP ProBook 440 G8، قدرت محاسباتی به لطف پردازنده Intel Alder Lake به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. با این حال، CPU نسبت به مدل با معماری Tiger Lake اینتل انرژی بیشتری مصرف می کند. به عنوان مثال، عمر باتری حتی کمتر است. کمتر از 6 ساعت هنوز قابل قبول است، اما در مقایسه با رقبای با باتری های مشابه کوچک، چندان قابل قبول نیست.

به عنوان یک نوت بوک برای کارهای مهم، HP ProBook 440 G9 دقیقاً ویژگی های مناسب را ارائه می دهد و نه چیزی بیشتر. با کیس پایدار، گزینه های ورود بیومتریک و به خصوص نرم افزار امنیتی گسترده، به خوبی به عنوان یک دستگاه کاری برای داده های حساس استفاده می شود.