بررسی گوشی هوشمند Blackview A52 – گوشی ارزان قیمت با صفحه نمایش روشن اما…

شارژ نیز یک آزمایش واقعی برای صبر است: ساعت ها منتظر می مانیم تا بالاخره باتری دستگاه دوباره پر شود. حتی گاهی اوقات باتری حتی با وجود اینکه تلفن در حالت آماده به کار است و شارژر همراه آن متصل است، تخلیه می شود. سطح باتری تنها زمانی افزایش می یابد که گوشی هوشمند خاموش باشد. شارژ نیز در حالت آماده به کار پس از راه اندازی مجدد کار می کند، اما گوشی همچنان بسیار غیر قابل اعتماد به نظر می رسد.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Blackview-A52-smartphone-review-Inexpensive-phone-with-bright-screen-but.694147.0.htmlاین در استفاده روزمره با برخی از لکنت های قابل توجه یا برنامه هایی که کاملا متوقف می شوند کار کردن. در برخی موارد گوشی هوشمند تا 40.7 درجه سانتیگراد گرم می شود. ما در تست باتری GFXBench متوجه گاز گرفتگی نشدیم، اما 3DMark از شروع به کار خودداری کرد.

Unisoc SC9863A در حال حاضر 5 سال از عمر آن می گذرد و در واقع دیگر به عنوان یک SoC به روز نیست، به خصوص به دلیل ناکارآمد بودن گره 28 نانومتری آن. از نظر عملکرد، بلک ویو A52 2023 حتی از سایر گوشی های ارزان قیمت نیز عقب است.

باتری با 5150 میلی آمپر ساعت بسیار بزرگ است، اما فقط برای مدت زمان نسبتاً کوتاهی حتی در بار کم دوام می آورد: ما با کمک اسکریپت خود هنگام مرور اینترنت، 12:06 ساعت زمان اجرا را اندازه گرفتیم. این برای یک روز کاری کافی است، اما با توجه به ظرفیت باتری می‌توانست بسیار طولانی‌تر باشد.

در طول تست باتری GFXBench، ما همچنین متوجه شدیم که باتری تحت بار زیاد بسیار سریع تخلیه می شود: تلفن در عرض 10 دقیقه 10٪ از ظرفیت باتری را از دست می دهد، بنابراین حتی نمی توانید زمان اجرا را 2 ساعت فرض کنید.

بلندگوی مونو کوچک به سختی برای موسیقی قابل استفاده است زیرا بسیار سنگین است و گوش دادن به آن سرگرم کننده نیست. دستگاه های صوتی خارجی را می توان از طریق جک 3.5 میلی متری یا بلوتوث 4.2 متصل کرد. SBC، AAC، aptX، aptX HD و LDAC به عنوان کدک های بلوتوث پشتیبانی می شوند.