بررسی ساعت هوشمند Fitbit Sense 2 – ضبط خودکار فعالیت

تنظیمات بیشتر، به عنوان مثال، برای نمایشگر همیشه روشن، روشنایی صفحه نمایش یا تنظیم زنگ هشدار، فقط در خود ساعت امکان پذیر است، اما در تلفن هوشمند نه. به طور کلی، ساعت هوشمند تنظیمات اولیه را ارائه می دهد، اما در مقایسه با سایر سازندگان محدود است. به عنوان مثال، یک صفحه نمایش همیشه روشن وجود دارد، اما فقط می توان آن را فعال یا غیرفعال کرد. هیچ کنترل زمان یا گزینه هوشمندی وجود ندارد. حالت خواب به طور خودکار بر AoD تأثیر می گذارد، اما این قابل تنظیم نیست. روشنایی نمایشگر نیز در سه مرحله قابل تنظیم است، اما کاربر نمی تواند سنسور روشنایی را روشن یا خاموش کند.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Fitbit-Sense-2-Smartwatch-review-Automatic-activity-recording.717608.0.html

برنامه Fitbit به پنج دسته تقسیم می شود: Today، Discover، Community، Premium و Account. چهار بخش اول به راحتی در پایین صفحه نمایش پیدا می شود. در پشت «Discover» نه تنها تمرینات و تمرین‌های حواس‌آگاهی فهرست شده‌اند، بلکه آمار و – تا حدودی پنهان – اپلیکیشن‌ها و چهره‌های ساعت نیز فهرست شده‌اند. خریداران Sense 2 نسخه پریمیوم را به مدت شش ماه به صورت رایگان دریافت می کنند و پس از آن باید اشتراک دریافت کنند. ویژگی‌های اضافی شامل شاخص شکل روزانه، تجزیه و تحلیل خواب طولانی، گزارش سلامت، تمرین‌های تمرکز حواس، تمرین‌های ویدئویی و چهره‌های ساعت ویژه است.

تنظیمات ساعت کاملاً در نرم افزار مخفی هستند. در آنجا کاربر می تواند تنظیمات تماس، اعلان پیام ها یا ضربان قلب نامنظم و اهداف قدم را تنظیم کند. علاوه بر این، چینش برنامه ها و کاشی ها را می توان در آنجا تنظیم کرد. تنظیمات برنامه فردی نیز در اینجا یافت می شود، به عنوان مثال برای دستیار صوتی، Google Wallet برای پرداخت های تلفن همراه یا Google Maps برای ناوبری.

راه اندازی به سرعت انجام می شود. آموزش های کوتاه و فیلم هایی که عملکرد ساعت و ساختار نرم افزار را به تصویر می کشند بسیار زیبا هستند. مجوزهای از دست رفته با رنگ هایلایت می شوند و تنظیمات را می توان مستقیماً از برنامه تغییر داد.

برنامه Fitbit که برای اندروید و iOS در دسترس است، باید قبل از استفاده از Sense 2 نصب شود. ساعت هوشمند از طریق برنامه راه اندازی می شود، تمام اطلاعات جمع آوری شده نیز در برنامه نمایش داده می شود و تنظیمات را می توان در آنجا تغییر داد.

بسته بندی Sense 2 شایسته ستایش ویژه است. هنگامی که بیرونی ترین پوشش جدا می شود، جعبه داخلی را می توان باز کرد و تمام اجزا را به وضوح نشان می دهد.