بررسی تبلت Samsung Galaxy Tab A7 LTE 2022 – به روز رسانی با عمر باتری بهبود یافته

در این مرحله، فضای ذخیره‌سازی بیشتری را از رقبا دریافت می‌کنید، مانند realme Pad که صدا را از چهار بلندگو نیز تولید می‌کند، یا Lenovo Tab M10 2022 که توانست با دریافت WLAN خوب ما را متقاعد کند.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Samsung-Galaxy-Tab-A7-LTE-2022-tablet-review-Update-with-improved-battery-life.713906.0.html

Samsung Galaxy Tab A7 2022 یک به روز رسانی ملایم از یک کلاسیک با عمر باتری خوب است. با این حال، نباید زیاد به دوربین های خوب یا صفحه نمایش روشن اهمیت دهید.

بنابراین بستگی به این دارد که می خواهید از Galaxy Tab A7 2022 برای چه چیزی استفاده کنید و چه چیزی برای شما مهم است. کسانی که به دنبال یک همراه خوب به خصوص برای داخل خانه هستند و کسانی که فقط برنامه های کمی نصب می کنند و به دوربین اهمیتی نمی دهند، با پول کمی یک تبلت جامد دریافت می کنند.

Samsung Galaxy Tab A7 2022 ویژگی های خاصی را ارائه می دهد که آن را به انتخاب خوبی در میان تبلت های مقرون به صرفه تبدیل می کند. مثلا با چهار بلندگوی خود صدای قانع کننده ای تولید می کند. علاوه بر این، تبلت به سختی در زیر بار گرم می شود، عملکرد خوبی را نسبت به کلاس قیمتی خود به ارمغان می آورد، به طور موثر کار می کند و باتری برای مدت طولانی دوام می آورد.

از سوی دیگر، زمینه هایی نیز وجود دارد که کمتر قانع کننده هستند. اول، دوربینی وجود دارد که کیفیت عکس بسیار محدودی را حتی برای یک تبلت، از جمله برخی مصنوعات تصویر، تولید می کند. صفحه نمایش نیز بسیار تیره است و بازتولید رنگ دارای ته رنگ سرد است. علاوه بر این، تجهیزات ذخیره سازی دیگر به روز نیستند.