بررسی بهترین دوربین های گوشی های 2023 – اگر غول خواب بیدار شود، پس…

در آینده، بسیار جالب خواهد بود که ببینیم کدام کانسپت دوربین بهترین نتایج را در درازمدت خواهد داشت.

ما واقعا تحت تاثیر دوربین‌های لایکا در شیائومی 13 پرو قرار گرفتیم، به‌طور شگفت‌انگیزی همچنین در سطوح پایین‌تر زوم – که ظاهراً یکی از ویژگی‌های تعیین‌کننده گوشی‌های پرچمدار واقعی این سری باشد. به خصوص دوربین اصلی 1 اینچی Sony IMX989 مطمئناً با عکس‌های خود تحت تأثیر قرار می‌گیرد – جدا از چند مشکل در وضوح تصویر. با این حال، گوشی شیائومی در مورد دوربین های سلفی قطعا بهترین در بازار نیست، اگرچه این گوشی همچنان کیفیت تصویر مناسبی ارائه می دهد.

آیا گوشی هوشمند مناسب خود را پیدا نکرده اید؟ اما هنوز به دنبال دوربین گوشی خوب هستید؟ سپس شما باید به ما نگاهی بیندازید لیست بهترین دوربین گوشی های هوشمند – در اینجا می توانید لیستی از 10 بهترین تلفن های دوربین دار را که به طور منظم به روز می شوند را از بررسی های ما پیدا کنید.


منبع: https://www.notebookcheck.net/The-best-camera-phones-of-2023-reviewed-If-the-sleeping-giant-awakes-then.699980.0.html

آیفون 14 پرو مکس اپل یک ابزار همه جانبه عالی است. دوربین اصلی آن – مخصوصاً وقتی دقت رنگ آن را در نظر بگیریم – شاید بهترین نباشد، اما جدای از آن نقاط ضعف بسیار کمی را نشان می دهد. به خصوص دوربین سلفی آن نسبت به بقیه گوشی‌هایی که آزمایش کردیم بهتر عمل می‌کند.

ارزان ترین گوشی در این مجموعه به نوعی بهترین نسبت قیمت به کیفیت دوربین را نیز ارائه می دهد. دوربین فوق عریض Pixel 7 Pro از وضوح بسیار عالی، زوم عالی تا 5 برابر و دوربین اصلی خوب برخوردار است. در زمان دوربین های 200 مگاپیکسلی و 1 اینچی، دوربین دوم واقعاً باید در نسل جدید پیکسل به روز شود. با این حال، از آنجایی که گوگل در محدوده رده بالای صنعت گوشی های هوشمند فعالیت نمی کند، قطعا می توانید یک یا دو کسری را ببخشید.

اگر با گوشی هوشمند خود عکس های زیادی می گیرید، مطمئناً با هر یک از سوژه های آزمایشی ما اوقات خوبی خواهید داشت. شاید قبل از خرید Samsung Galaxy S23 Ultra منتظر یک یا دو به‌روزرسانی دوربین باشید – زیرا همانطور که می‌دانید، نمی‌تواند کاملاً با بقیه تلفن‌ها همراه شود. با این حال، گوشی سامسونگ با حالت جدید 50 مگاپیکسلی خود غول خواب است و مطمئناً پتانسیل بالایی از خود نشان می دهد. یک چیز مطمئناً بسته را تغییر می‌دهد: اگر در آینده یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری منتشر شود که عملکرد و نور HDR را بهبود می‌بخشد تا در هنگام استفاده از Bining پیکسلی “عادی” خوب باشد. نقطه شیرینی که اینفلوئنسرهای یوتیوب مدعی هستند حالت 50 مگاپیکسلی است، مطمئناً هنوز کاملاً به دست نیامده است. حداقل در شرایط نوری کمتر، حالت 12.5 مگاپیکسلی همچنان انتخاب بهتری است.