بررسی ایستگاه یدی طبقه 3: مسطح و قدرتمند با ایستگاه خود تمیز شونده

به‌عنوان یک کاربر اولیه ایستگاه طبقه سوم Yeedi بلافاصله پس از انتشار آن، واقعاً احساس می‌کردید که در یک تست Open Beta شرکت می‌کنید.

مطمئناً نمی توانید از سخت افزار Yeedi Floor 3 و Yeedi Floor 3 Station شکایت کنید. جاروبرقی و ایستگاه آن به خوبی ساخته شده است، احساس کیفیت بالایی دارد و هر دو دستگاه از نظر فنی کامل شده اند. Yeedi Floor 3 با کمک دوربین ToF خود کاملاً تمیز می شود – تا زمانی که مجبور نباشد زیر مبلمان را تمیز کند.

البته، هر خانواده متفاوت است و سازنده نمی تواند برای هر اتفاقی برنامه ریزی کند. از تجربه ما با سایر دستگاه‌های Yeedi، فقط می‌توانیم فرض کنیم که چندین به‌روزرسانی نرم‌افزار برای ایستگاه طبقه سوم Yeedi وجود دارد. ما از پشتیبانی مشتری Yeedi بسیار خوشحال بودیم، که همیشه به ایمیل های ما به سرعت پاسخ می داد و به همه سؤالات ما پاسخ می داد.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Yeedi-Floor-3-Station-review-flat-and-powerful-with-a-self-cleaning-station.699413.0.html

نرم افزار نقطه ضعف واقعی دستگاه است. در اینجا، سازنده باید واقعاً چند جنبه را برای جلوگیری از ناامید کردن مشتریان تنظیم کند. مشکلاتی مانند خشک شدن پدهای دستشویی را می توان به راحتی با به روز رسانی نرم افزار مرتب کرد. علاوه بر این، تخلیه خودکار مخزن گرد و غبار وجود ندارد. با توجه به اینکه پیوست این مورد قبلاً روی دستگاه نصب شده است، فقط می توانیم فرض کنیم که یک ایستگاه جدید و به روز شده به زودی ارائه می شود.