باتری یو پی اس قیمت باطری ups تعمیر باتری یوپی اس خرید باطری-مستر انرژی پلاس

اگر به دنبال جایگزین برای سیستم یو پی اس خود هستید یا به راهنمایی و مشاوره در مورد باتری UPS تان نیاز دارید؛ همین حالا با کارشناسان ما در الوباتری تماس بگیرید. کاهش تدریجی عمر باتری یو پی اس را می‌توان از طریق بررسی ولتاژ، آزمایش بار و نظارت بر باتری ارزیابی کرد. تعمیر و نگهداری پیشگیرانه با توقف اتصالات شل، از بین بردن خوردگی و شناسایی باتری‌های بد قبل از آسیب رساندن به بقیه رشته، عمر باتری را افزایش می‌دهد. با وجود یک برنامه تعمیر و نگهداری، می‌توان پایان عمر باتری را به‌طور دقیق تخمین زد و بدون توقف غیرمنتظره یا از دست دادن توان پشتیبان، تعویض باتری را برنامه‌ریزی کرد.

کاربرد این باتری یو پی اس ها معمولا در تاسیسات بزرگ نمایان می شود، چرا که این این تاسیسات برای ادامه فعالیت های خود نیاز به درجه آمپر ساعت بالا دارند. این باتری یو پی اس ها، باتری های پر از آبی هستند که می توانند در دما های بالا، بدون نیاز به خنک کننده کار کنند. باتری یو پی اس VLA نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارند و برای کارکرد های طولانی، زمان شارژ سریع تری را به خود اختصاص داده اند.

ساختار باتری های یو پی اس چگونه است؟

کارشناسان ما در واحد آموزش شرکت مهندسی زی-نر پس از انجام مشاوره و برآورد نیازهای آموزشی، مدت دوره را مشخص می‌نمایند. به عنوان آخرین جزء از باتری 12 ولت سیلد اسید لازم است اشاره ای به سلول های باتری داشته باشیم. این سلول ها از الکترود مثبت، الکترود منفی و الکترولیت تشکیل شده اند و وظیفه دارند تا در مواقع نیاز انرژی الکتریکی لازم را تامین کنند. که گاهاً باتری سیلد اسیدی با کیفیت طول عمر بیشتری نسبت به ژل تایپ دارد. لذا با توجه به این موارد می بینیم که داشتن باتری های یو پی اس برای سیستم ها و تجهیزاتمان تا چه اندازه ضروری و الزامی است. آموزش طراحی و نحوه ی ساخت یو پی اس برای طراحی و ساخت یو پی اس یا هر نوع کالای دیگری نیاز به شناخت داریم و موارد انتظار و معایب و مزایای این کالا را درنظر بگیریم و بدانیم این کالا برای چه منظوری طراحی میشود.

دلیل استفاده از یو پی اس در کارخانجات صنعتی و تولیدی

باتری یو پی اس قیمت باطری ups تعمیر باتری یوپی اس خرید باطری-مستر انرژی پلاس

با این که ماندگاری این باتری یو پی اس نسبت به دیگر انواع باتری یو پی اس بیشتر است، اما بهتر است در انتخاب آن ها به موارد دیگری نیز توجه داشته باشید. باتری لیتیوم یون برای نگهداری احتیاج به یک فضای مجزا از تجهیزات دیگر دارد. با وجود این که تمام باتری های یو پی اس برای ماندگاری و دوام بیشتر، نیاز به نظارت و نگهداری دارند، اما رعایت اصول ایمنی در استفاده و نگهداری از باتری یو پی اس سلولی احتیاج به حداکثر میزان لازم دارد.

  • باتری سرب اسید خاصیت خود تخلیه کنی دارد، یعنی حتی اگر از این باتری استفاده هم نشود، ظرفیت این باتری یو پی اس کاهش پیدا می کند.
  • باطری یا رک و کابینت باطری را نسبت به داشتن هر گونه نشتی یا خوردگی، با دقت بررسی کنید.
  • به عنوان مثال بخش زیادی از باتری‌های یو پی اس از سرب تشکیل شده است.
  • مهمترین ویژگی این باتری ها طول عمر بالا و بی نیاز بودن نسبت به نگهداری و سرویس می باشد.
  • آنها می توانند با توجه به اندازه UPS، در بازه زمانی چند دقیقه تا یک ساعت، از کامپیوتر و سایر تجهیزات شما محافظت کنند.
برخی از این فاکتور ها که بر روی قیمت تاثیر مستقیم می گذارد پیشتر https://mrenergyplus.com/ گفته شد. باتری های یو پی اس ایرانی از نظر قیمتی ارزان تر از مشابه های خارجی خود هستند. البته که برخی برندهای خارجی نظیر لانگ، ولتامکس و همچنین کملیون بسیار باکیفیت بوده و از همرده های ایرانی خود بهتر هستند.

سوپاپ ها دریچه هایی برای عملکرد بهتر باتری های سیلد اسید می باشند که قادرند از تجمع بیش از اندازه گاز در داخل این باتری ها جلوگیری کنند. در واقع به بیان ساده تر توسط این سوپاپ ها، گازهای جمع شده داخل باتری تخلیه می گردند تا به این طریق مانع از بروز انفجار شد. حتی می توانید مشاوره های لازم برای آمپر مناسب باتری را نیز دریافت کرده و با خاطری آسوده باتری مناسب کاربرد خود را تهیه کنید. اگر در یکی از شهرهای تهران و یا کرج حضور دارید امکان بازدید حضوری از محل نصب باتری به منظور ارائه مشاوره دقیق تر نیز وجود دارد.

باتری UPS مورد استفاده در دستگاه‌های تامین برق اضطراری و بسیاری از سایر دستگاه‌هایی که با سوخت خورشیدی فعالیت می‌کنند، ساختار نسبتا مشابه‌ای با باتری خودروها دارد. این باتری‌ها که به نام باتری دیپ سایکل یا UPS هم شناخته می‌شوند، امکان تولید توسط کارخانه‌های بزرگ ساخت باتری خودرو را دارند. از جمله شرکت‌های باتری‌ساز خودرو که اقدام به تولید باتری‌های دیپ سایکل یا UPS می‌کنند، شرکت توسعه منابع انرژی توان یا همان صبا باتری است. باتری یو پی اس صبا یکی از پرکاربردترین باتری های صنعتی است که به دلیل عملکرد فوق العاده ای که دارد مورد تایید کارشناسان قرار گرفته است و به دلیل سطح کیفیت بالایی که دارد باعث جلب رضایت مشتریان عزیز شده است.

در ایستگاه بعدی، نوبت انجام آزمایش پارامترهای فیزیکی و برقی داخلی دستگاه توسط مهندسان متخصص است که تمامی پارامترهای محصول را بر اساس مشخصات ذکر شده در مرحله عملیاتی خاص بررسی می‌کنند. در ایستگاه اتصالات، پوشش‌ها همراه با پیچ‌ها وصل می‌شوند و برای اطمینان از کارکرد و قابلیت‌های محصول، پارامترهای مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرند و در صورت عدم تایید به ایستگاه اول فرستاده می‌شوند. ایستگاه بعدی ایستگاه دسته‌بندی است که برچسب سریال قابل ردیابی چسبانده شده و بسته‌بندی نهایی انجام می‌شود. در ایستگاه کنترل کیفیت خروجی، مهندسان نمونه‌های بسته بندی شده را به‌طور تصادفی بررسی می‌کنند و برای اطمینان، برخی از نمونه‌ها در آزمایشگاه استقامتی بررسی می‌شود. محیط آزمایش این دستگاه‌ها باید بدون گردوغبار، مرتب و تمیز باشد تا دستگاه‌های تولید شده بدون هیچ‌گونه مشکلی به بازار عرضه شوند.

باتری یو پی اس توکان 65 آمپر 12 ولت

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار