اپل هوم پاد مینی با صدای 360 درجه در ماه دسامبر در کشورهای جدید عرضه می شود

می توانید چندین واحد را برای ایجاد یک سیستم بلندگوی استریو یا تکرار موسیقی در اتاق های متعدد پیوند دهید. همچنین می توانید این گجت را به Apple TV 4K متصل کنید. این بلندگو دارای میکروفون های داخلی است که به شما امکان می دهد دستگاه یا سایر محصولات خانه هوشمند مرتبط را با دستورات صوتی Siri کنترل کنید. می‌توانید از یک ویژگی Intercom برای ارسال پیام بین مینی‌های HomePod مرتبط استفاده کنید. به علاوه، هاب دارای تنظیم خودکار صدای سیری است تا با صدای اتاق و بلندی صدای شما مطابقت داشته باشد.

اپل دارد اعلام کرد این دستگاه از 13 دسامبر در کشورهای بیشتری از جمله سوئد، نروژ و فنلاند در دسترس خواهد بود. این گجت دارای یک درایور تمام فرکانس، دو درایور غیرفعال و یک آهنربای نئودیمیم است. یک موجبر اختصاصی در پایه بلندگو تجربه صوتی 360 درجه را امکان پذیر می کند.

HomePod mini با محصولات مختلف اپل از جمله iPhone SE، iPhone 6S و جدیدتر، iPad Pro و iPad نسل پنجم به بعد کار می کند. همانند سایر کشورها، این دستگاه در رنگ های سفید، خاکستری فضایی، زرد، نارنجی و آبی عرضه خواهد شد. این گجت 8.4 سانتی متر (~ 3.3 اینچ) ارتفاع دارد و دارای رنگ پارچه مشبک و کنترل های لمسی با نور پس زمینه است. این دستگاه دارای کابل برق بافته شده است. Apple HomePod mini در سوئد 1295 کرون (125 دلار آمریکا)، در نروژ 1249 کرون (125 دلار آمریکا) و در فنلاند 109 یورو (115 دلار آمریکا) قیمت خواهد داشت.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Apple-HomePod-mini-with-360-audio-to-launch-in-new-countries-in-December.673334.0.html