اپل مشکل AirPods Pro 2 را با گوشی‌های هوشمند Google Pixel برطرف کرده و ویژگی جدید Beats Studio Buds را به عنوان بخشی از به‌روزرسانی‌های گسترده‌تر محصولات صوتی اضافه می‌کند.

الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 6870 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Apple-fixes-AirPods-Pro-2-issue-with-Google-Pixel-smartphones-and-adds-new-Beats-Studio-Buds-feature-as-part-of-wider-audio-product-updates.668008.0.html

اپل ویرایش‌های سیستم‌افزار جدیدی را برای محصولات صوتی خود منتشر کرده است، از جمله آنهایی که با نام Beats فروخته می‌شوند. به طور خاص، اپل Beats Studio Buds و همچنین Powerbeats Pro و Beats Fit Pro را به روز کرده است. متأسفانه، اپل تغییرات را با به‌روزرسانی‌هایی که برای محصولات صوتی خود منتشر می‌کند به اشتراک نمی‌گذارد، اما یادداشت‌های انتشار را در یک سند پشتیبانی.

هنوز هم بوده است مشخص که می توانید ترکیب دکمه را برای لغو تماس تلفنی در Beats Studio Buds سفارشی کنید. برعکس، Powerbeats Pro و Beats Fit Pro فقط رفع اشکال غیر توصیفی دریافت کرده‌اند. به طور مشابه، به نظر می رسد که اپل صرفاً رفع باگ ها را برای AirTags اعمال کرده است که به نسخه سیستم عامل 2.0.24 رسیده است.

علاوه بر این، اپل هیچ ویژگی به AirPods 2، AirPods 3، AirPods Pro، AirPods Pro 2 یا AirPods Max اضافه نکرده است. به عنوان مرجع، همه محصولات AirPods به غیر از AirPods اصلی بر روی نسخه سیستم عامل 5B58 هستند. مطابق با جیب پرز، به روز رسانی AirPods Pro 2 این ماه به هدفون ها اجازه می دهد بدون قطع مداوم اتصال به تلفن های هوشمند پیکسل متصل بمانند. لطفاً توجه داشته باشید که باید AirPods را با اتصال آنها به iPhone، iPad یا Mac به روز کنید. در حال حاضر، به روز رسانی ایرپادها به صورت دستی یا از طریق دستگاه هایی که در اکوسیستم اپل نیستند غیرممکن است.