اولین واحدهای مرجع پلی استیشن 5 پرو به زودی با توسعه دهندگان سونی برای آزمایش مشخصات فرود می آیند

در مورد قیمت و مشخصات پلی‌استیشن 5 پرو، مادر هنوز حرفی برای گفتن ندارد، اگرچه اگر کیت‌های توسعه‌دهنده امسال عرضه شوند، سونی احتمالاً از معماری گرافیکی موجود AMD RDNA 3 استفاده می‌کند که به شدت با واقعیت‌های کنسول PS5 Pro سفارشی‌سازی می‌شود. شایعات مختلفی وجود داشت که پلی استیشن 5 پرو از پردازنده گرافیکی کلاس Radeon RX 7700 XT ساخته شده است. که دو برابر سریعتر از PS5 اصلی خواهد بود. همچنین گفته شده است که سونی در حال بررسی یک فناوری DLSS خود است که در PS5 Pro به همراه بازی های بومی 4K با نرخ فریم بالاتر و پشتیبانی از خروجی 8K که سونی هنوز قفل آن را روی PS5 باز نکرده است. حتی اگر تنها برخی از این شایعات در پایان به آب خود ادامه دهند، زمانی که نوبت به ارتقای اواسط چرخه پلی استیشن 5 پرو می‌شود، چیزهای زیادی وجود خواهد داشت.

دانیل زلاتف
دانیل زلاتف – نویسنده فناوری – 712 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

مگر اینکه، البته، اطلاعات‌دهنده پیش‌بینی‌های خود را بر اساس جدول زمانی PS4 قرار ندهد تا دانش خودی. به هر حال، سونی یک PS4 Slim قبل از PS5 Pro منتشر کرد، زمانی که نسخه Slim به سادگی به طراحی جدید PS4 تبدیل شد. اگر سونی این مسیر را با پلی استیشن 5 نیز دنبال کند، می تواند PS5 Pro را نیز 100 دلار بالاتر از PS5 قیمت گذاری کند، درست مانند مدل قبلی خود.

به غیر از PS5 Slim، سونی ممکن است یک دستگاه دستی Q Lite را نیز برای دسترسی به Remote Play در PS5 آماده کند. این باید به شکل یک کنترلر DualSense با یک صفحه نمایش بزرگ باشد و دارای ویژگی تطبیقی ​​باشد [email protected] جریان. Q Lite دستی نیز برای عرضه نهایی Q4 برنامه ریزی شده است، بنابراین سونی دست خود را برای توسعه و آزمایش محصول در سال جاری آماده خواهد کرد.

سونی در حال حاضر در مورد فرانچایز PS 5 چیزهای زیادی را در دستور کار خود دارد، زیرا انتظار می‌رود که نسخه بازطراحی شده آن با درایو دیسک جداشدنی در پاییز منتشر شود. این نسخه اسلیم پلی‌استیشن 5 نه تنها پایه‌ای خواهد بود که می‌توان به دلخواه به جای انتخاب بین گزینه‌های دیجیتال و دیسک، یک درایو دیسک را به دلخواه به آن متصل کرد، بلکه در واقع ظرف یک سال به طراحی کنسول آینده PS 5 تبدیل خواهد شد.

دانیل که از زمان جاسوسی صنعتی رایانه‌های اپل و زمان پیکسل‌سازی‌شده نینتندو، مورد علاقه‌ی فناوری قرار گرفته بود، زمانی که رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها هنوز یک چیز کمیاب بودند، رفت و یک باشگاه بازی افتتاح کرد. امروزه، شیفتگی به مشخصات و سرعت نیست، بلکه به سبک زندگی مربوط می شود که رایانه های موجود در جیب، خانه و ماشین ما را به آن سوق داده اند، از طومار بی نهایت و خطرات حریم خصوصی گرفته تا احراز هویت هر ذره و حرکت وجود ما.


منبع: https://www.notebookcheck.net/First-PlayStation-5-Pro-reference-units-to-land-with-Sony-developers-for-specs-testing-soon.713935.0.html

پیش از عرضه پلی استیشن 5 پرو در سال آینده، شایعه شده است که سونی نسل جدیدی از دستگاه های صوتی را نیز عرضه خواهد کرد. ظاهراً جوانه های بی سیم واقعی نام داخلی Project Nomad را دارند، در حالی که یک هدست جدید تحت نظارت Project Voyager در حال کار است. هر دو قرار است در اوایل سال 2024 عرضه شوند، قبل از اینکه سال مالی جاری سونی تمام شود.

ظاهراً دستگاه های مرجع اولیه پلی استیشن 5 پرو به زودی در اختیار آزمایش کنندگان داخلی سونی قرار خواهند گرفت، در حالی که توسعه دهندگان شخص ثالث در استودیوهای بازی باید تا پایان سال به کیت های PS 5 Pro دسترسی داشته باشند. این گزارش تاریخ عرضه پلی استیشن 5 پرو را در سال 2024، به موقع برای خرید در تعطیلات، تکرار می کند و یک “100% درجه اطمینان که پلی استیشن 5 پرو در حال حاضر در حال توسعه است

پلی استیشن 5 را در آمازون دریافت کنید