اولین نمایش جهانی Oukitel WP21 Ultra و WP22 در جریان فروش عمده برند AliExpress آغاز شد.


Oukitel جدیدترین رویداد فروش خود را منتشر می کند.  (منبع: Oukitel)
Oukitel جدیدترین رویداد فروش خود را منتشر می کند. (منبع: Oukitel)

جدیدترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی مقاوم Oukitel اکنون از طریق AliExpress منتشر شده‌اند. WP21 Ultra پیشرفته‌ترین ویژگی‌های تصویربرداری حرارتی نام تجاری خود را تا به حال افزایش می‌دهد، در حالی که WP22 اکنون به‌عنوان پر سر و صداترین گوشی‌های هوشمند جهان معرفی می‌شود. عرضه جهانی آنها با قیمت گذاری اولیه و همزمان با فروش سالگرد OEM در سال 2023 همراه است.

Oukitel WP21 Ultra و WP22 جدید اکنون به طور رسمی وارد بازار شده‌اند و هر کدام دارای امتیاز فروش منحصر به فردی در بالای ساخت‌های مقاوم IP68/IP69K/MIL-STD-810H خود هستند. دومی اولین دستگاه مجهز به تصویربرداری حرارتی InfiniRay است، در حالی که دومی Ulefone Power Armor 16 Pro را به عنوان «بلندترین گوشی هوشمند جهان» با بلندگوی 125 دسی بل برای تسلط بر پنل پشتی آن کنار می‌زند.

WP22 و WP21 Ultra برای AliExpress با ” منتشر شده اند.قیمت های نهایی” از 170.99 دلار آمریکا و 350.99 دلار آمریکا – با این حال، به نظر می رسد این پیشنهادات ممکن است فقط برای 24 ساعت اول در این سایت ادامه داشته باشد. باز هم، در حال حاضر معاملات بیشتری از فروشگاه Oukitel آن وجود دارد.

این برند همچنین در حال حاضر میزبان خود استسالگرد” (یا “328“) فروش در AliExpress، که تا 50٪ تخفیف از قیمت معمولی سایر تلفن های هوشمند سری WP یا تبلت های مقاوم مانند RT3 ارائه می دهد. این رویداد از هم اکنون تا 26 مارس 2023 ادامه دارد.

از طرف دیگر، Power Armor 16 Pro را در آمازون انتخاب کنید.

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Oukitel-WP21-Ultra-and-WP22-world-premiere-kicks-off-during-brand-s-major-AliExpress-sale.702265.0.html