اموزش ثبت نام و ایجاد اکانت در صرافی کوینکس coinex 2022 باینری آپشن ایرانیان

بهتر است این رمز عبور از اعداد، حروف (بزرگ و کوچک) و نمادها (@#$%) تشکیل شده باشد. کد انتخابی را تایپ کرده و سپس بر روی گزینه “Next” آموزش ثبت نام در کوینکس با موبایل کلیک کنید. پس از ورود به این گزینه منویی مانند تصویر بالا به شما نمایش داده می‌شود. عبارت «قول می‌دهم که مالک قانونی این اسناد شناسایی باشم» را تیک بزنید و گزینه «ارسال» را کلیک کنید. با این حساب، اگر کلید را فراموش یا گم کنید دیگر نمی‌توانید «Google Authenticator» را دوباره به آن متصل کنید. بخش «تنظیمات امنیتی» را پیدا کرده و روی دکمه «Bind» در سمت راست «TOTP Authenticator» کلیک کنید.

در تمامی معاملات، تخفیف برروی کارمزد صرافی دیجیتال اعمال میشود‌. صرافی بین‌المللی کوینکس در دسامبر سال ۲۰۱۷ میلادی، کار خود را آغاز کرد. این صرافی که در شهر «هنگ کنگ» قرار دارد به دست فردی به نام «یانگ هایپو» راه‌اندازی شده است. صرافی coinex یکی از برندهای زیرمجموعه شرکت «ViaBTC» به شمار می‌رود.

آموزش ژورنال نویسی و ثبت معاملات

در آخر روی دکمه‌ی Submit کلیک می‌کنید تا مدارک شما برای بررسی و تأیید توسط پشتیبانی کوینکس ارسال شود. معمولاً بین ۳ تا ۷ روز زمان می‌برد تا مدارک شما بررسی شود و نتیجه‌ی آن از طریق ایمیل به شما اطلاع داده می‌شود. ID Verification که همان احراز هویت هست که همان‌طور که در قبل اشاره کردم تنها محدودیت عدم احراز هویت در برداشت روزانه هست و آن‌هم برای کسانی هست که می‌خواهند بیش از ارزش دلاری ۱۰۰۰۰ دلار در هر ۲۴ ساعت برداشت نمایند. Nikename در این حالت شما می توانید نام مستعار که برای اکانت کوینکس خود انتخاب کنید که به نظرم از این مورد عبور کنید، به نظرم این‌ها مهم نیست و شما باید سود کردن یاد بگیرید. ربات تلگرام کوینکس می‌باشد، که برای ارتباط بین حساب کوینکس شما و اکانت تلگرامتان می‌باشد.

پس بدون هیچ نگرانی می توانید در این صرافی به معاملات ارزهای دیجیتال بپردازید. در ادامه شیوه ثبت نام در این صرافی پرطرفدار و نحوه کار با آن را شرح می دهیم. آموزش ثبت نام کوینکس با گوشیبا این اپلیکیشن می توانید به دو روش برای ثبت نام کوینکس با گوشی احراز هویت کنید. در روش اول باید بارکدی که در اختیار شما گذاشته شده است را توسط این اپلیکیشن اسکن کنید. در روش دوم کافی است از گزینه enter a setup key استفاده کیند. سپس کد دریافتی را در باکس مورد نظر مطابق تصویر زیر قرار دهید و سپس بر روی دکمه add کلیک کنید.

صرافی کوینکس چیست؟

اموزش ثبت نام و ایجاد اکانت در صرافی کوینکس coinex 2022 باینری آپشن ایرانیان

آنتی فیشینگ همانطور که از نامش پیداست برای بالا بردن امنیت حیاب کاربری کاربرد دارد. با فعال سازی این گزینه در حساب کاربری کوینکس خود می‌توانید تا حد زیادی از خطرات بزرگ و مهم حملات فیشینگ و هک در امان باشید. در انتها لازم است در اپلیکیشن نصب شده روی گوشی تلفن همراهتان حساب کاربری کوینکس را اضافه کرده و با این کار فرایند فعال سازی Google Authenticator به پایان می‌رسد. ۴- روی گزینه «NEXT» کلیلک کنید و در این قیمت می‌توانید رمز عبور حساب کاربری خود را تغییر دهید. در قسمت رمز عبور یا «Password» یک رمز عبور قوی بری خودتان انتخاب کنید و در قسمت پایین آن یعنی هم برای تایید رمز عبور «Confirm password»، مجدد رمز عبور انتخاب شده را تایپ کنید.

تحریم‌هایی که معامله کردن در بازارهای مالی را برای ایرانی‌ها، سخت کرده است. البته افراد زیادی هستند که راه‌های دور زدن این محدودیت‌ها را پیدا کرده‌اند و به‌راحتی معاملات خود را انجام می‌دهند. برای فعال‌سازی Anti-phishing Code پس از ورود به حساب کاربری از قسمت اکانت وارد بخش تنظیمات اکانت خود شوید.

– صرافی ارز دیجیتال بیترکس Bittrex – معرفی و بررسی + آموزش ثبت نام

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار