اسپیکر کور مفهومی RE’ST برای LG با پروژکتور داخلی فاش شد


اسپیکر کور مفهومی RE'ST دارای یک پروژکتور یکپارچه است.  (منبع تصویر: Behance)
اسپیکر کور مفهومی RE’ST دارای یک پروژکتور یکپارچه است. (منبع تصویر: Behance)

اسپیکر کور مفهومی ال جی با نام RE’ST رونمایی شد. این گجت دارای نورپردازی حالت و یک پروژکتور برای پخش ویدئو یا تصاویر بر روی صفحه نمایش است. می‌توانید بلندگو را با یک کنترل از راه دور هوشمند، RE’ST ASSISTANT کنترل کنید، که می‌تواند به شما کمک کند تا کارهای روزمره خود را پیگیری کنید.

را RE’ST، یک دستگاه بلندگوی کور مفهومی 2 در 1 برای LG، رونمایی شده است. این پروژه با همکاری Korea Design Membership و LG Electronics بود که قصد داشت ابزاری را طراحی کند تا سبک زندگی شما را بهبود بخشد، به خصوص در شروع و پایان روز. کرکره خودکار دارای یک پروژکتور در پشت خود است که می تواند برای نمایش فیلم ها یا تقویم روزانه شما بر روی صفحه نمایش استفاده شود. همچنین در پشت بلندگو چراغ‌های حالت وجود دارد که می‌توانند چراغ‌های رنگی را روی دیوار شما بتابانند.

از براکت ها برای نصب دستگاه بالای پنجره، با زاویه 10 درجه استفاده می شود تا صدای قدرتمندی را حتی در صورت قرار گرفتن در بالای دیوار ارائه دهد. LED های جلوی دستگاه میزان صدای بلندگو را نشان می دهند و از ریموت کنترل ال جی RE’ST ASSISTANT می توان برای تنظیم تنظیمات بلندگو یا پرده استفاده کرد. به عنوان مثال، می توانید رنگ و روشنایی نورپردازی حالت خود را با این گجت تنظیم کنید. به‌علاوه، می‌توانید از دستیار برای ردیابی روال روزانه‌تان استفاده کنید، کارهای آتی را به شما یادآوری کند و اقدامات انجام‌شده را ثبت کنید. این ابزار مفهومی در سه رنگ و با رنگ های طبیعی نشان داده شده است.

تیم پروژه شامل HoChul Shin، Jiun Park، Minji Kim و Seungjun Jeon بود. از آنجایی که این یک دستگاه مفهومی است، جزئیات خاصی مانند تنظیم بلندگو و حداکثر روشنایی پروژکتور هنوز ارائه نشده است. مشخص نیست که آیا ال جی قصد دارد در آینده اسپیکر کور RE’ST را عرضه کند یا خیر.

کنترل از راه دور LG RE'ST ASSISTANT.  (منبع تصویر: Behance)
کنترل از راه دور LG RE’ST ASSISTANT. (منبع تصویر: Behance)

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/RE-ST-concept-blind-speaker-for-LG-with-built-in-projector-revealed.698831.0.html