اسمارت‌فون‌های سری 10 ریلمی در اولین عرضه‌شان در نوامبر 2022 سه جهش بزرگ به جلو خواهند داشت.


Realme معمولاً راه اندازی خود را انجام می دهدسری اعداداسمارت‌فون‌ها یک رویداد سالانه هستند؛ اما با توجه به تیزرهای جدید برندش، تصمیم گرفته است با تغییر در این فرکانس، آن‌ها را بیشتر با سری OPPO Reno هماهنگ کند. بر این اساس، در حالی که سری 9 در اوایل سال 2022 ظهور کرد، نسل بعدی آن آغاز شد. ممکن است در نوامبر همان سال برای اولین بار عرضه شود.

مدهاو شیث، رئیس گروه تجاری بین‌المللی Realme، از یک طرح اولیه حمایت کرده است توییت تیزر با یکی شامل هشتگ آشکار سری 10. این پست همچنین دستگاه ها را تبلیغ می کند”3 فناوری بزرگ جهشی به جلو“، که ظاهراً مربوط به آنها است”عملکرد، طراحی و نمایش“.

با توجه به اینکه Sheth یک گرافیک جدید ارائه کرده است که یک SoC سبک همراه با این ادعاها را نشان می دهد، ممکن است اولین مورد از آنها توسط سیلیکون جدید ارائه شود … مانند Dimensity 1080 که به 10 Pro+ مرتبط است، شاید.

دومین “جهشفهمیدن آن به اندازه کافی آسان است: سری Realme 10، همانطور که در افشای اطلاعات قبلی مشخص شد، برای یک پنل پشتی به روز شده است، که طبق پوستر جدید دیگری، لبه های صاف را به ظاهر جدید خود اضافه می کند.

حرکت رو به جلو از نظر “نمایش دادنحدس زدن کمی سخت‌تر است، زیرا دستگاه‌هایی که تصور می‌شود به‌عنوان جانشین Realme 9 4G، 5G و Pro+ عرضه شوند، دقیقاً با همان صفحه‌نمایش‌های نسل بعدی دیده شده‌اند یا از آنها صحبت می‌شود.

پس از آن، دومی نیز به عنوان دارای یک صفحه نمایش منحنی به تصویر کشیده می شود، که فاصله ای با نسل قبلی خود، حتی Free Fire Special Edition دارد.

بنابراین، این همان چیزی است که Realme ممکن است از چنین حرکتی در مورد نمایشگرهای سری 10 منظور کند. ممکن است مطمئناً متوجه این موضوع شویم، زیرا اکنون قرار است گوشی‌های هوشمند به زودی عرضه شوند نوامبر 2022.

یک Realme GT Master Edition در آمازون بخرید




منبع: https://www.notebookcheck.net/Realme-10-series-smartphones-are-touted-to-take-three-major-leaps-forward-on-their-November-2022-debut.664741.0.html