پردازنده، عملکردهای رایانه را کنترل میکند

در هر جایی و برای هرکاری که فکر کنید به آن نیاز دارید. هر لپتاپی برای ارتباط با وسایل جانبی به درگاهها یا پورتهایی نیاز دارد. سیستم نور پسزمینه، یکی از فناوریهای مهم در ارتباط با صفحه نمایش است و در بعضی از مدلها از روش تامین نور LED بهره گرفته شده است. اتصالات دیگری نظیر درگاههای کارت SD، جک هدفون و پورت Ethernet در لپتاپها وجود دارد و سبب ارتباط لپ تاپ با سایر وسایل میشوند. اغلب لپتاپهای موجود در بازار از پورت USB 3.0 و خروجی HDMI برخوردار هستند و در برخی از مدلها پورت USB Type-C نیز روی لبه کناری تعبیه میشود و یک امتیاز برای آن محصول قلمداد میشود. برای اینکه بتوانید در رابطه با این زمینه یک لپ تاپ عالی را تشخیص دهید، بدانید که داشتن حداقل سه درگاه پورت یو اس بی و دو درگاه HDMI از الزامات یک محصول عالی است که بدون اینکه به لپ تاپ اسیبی وارد شود، می توان دستگاه های مختلف دیگر را به ان متصل کرد. ولی در تهیه یک لپ تاپ عالی، داشتن کارت گارانتی از اهمیت زیادی برخوردار است. این لپتاپ سری ایسر Aspire را میتوان یکی از بهینهترین مدلهای ایسر نامید، چرا که پردازنده میان ردهای دارد و از باتری با ظرفیت بالا استفاده میکند، همچنین کارت گرافیک آن در حد قابلقبول است.

پس سیستم های گیمینگ میشه رو میشه برای برنامه نویسی استفاده کرد چون معمولا پردازنده و رم خوبی هم دارند اما بخشی از هزینه شما صرف کارت سایت aryalaptop گرافیک خواهد شد. کلا بایوس و درایور های لپ تاپتون رو آپدیت کنید چون باگ های اون رفع میشه و امکانات اون اضافه میشه. اگر شما بدون در نظر گرفتن آن ها و بدون هیچ تحقیق و بررسی به سراغ تهیه لپ تاپ ها بروید، مطمئن باشید که از خرید خود پشیمان می شوید چون لپ تاپی که بدون آگاهی خریداری شده است، نمی تواند نیاز شما را برآورده کند. با سلام و خسته نباشید.آقا من یه لپ تاپی میخوام که کارای گیمینگ رو انجام بده ،خود گیمینگ نه ها منظور سیستمش مث اون باشه از همه لحاظ،بودجه هم حدود ۳۵میلیون ،ممنون میشم اگه جواب بدید. پس بهتره لپ تاپی انتخاب کنید که بتونه نیازهای شما رو حداقل تا چند سال برآورده کنه. بسته شدن منافذ می تواند باعث مسدود شدن مسیر ” همرفت ” شده و کارکرد دستگاه را مختل کنه. لپتاپهای ارزان قیمت که در یک بسته به شما ارزش و عملکرد میدهند. اینکه من اطلاعات لپتاپ اچ پی مدل DB1200-C رو دیدم و بنظرم خیلی جالب بود ولی سوالم اینه ک ارزش خرید داره نسبت ب هم قیمت هاش، و اینکه میشه باهاش بازی کرد؟

قیمت های اعلام شده جزو بهترین و مناسب ترین قیمتهای بازار است و خریداران از خرید محصولی اصل و اورجینال با کیفیت مطلوب و گارانتی شرکتی اطمینان دارند. یکی از مشکلات مشتریان و خریداران در هر صنفی اعم لوازم دیجیتال و الکترونیکی، وجود مراکز رسمی و تخصصی برای تعمیر و ارائه خدمات پس از فروش است. که هر یک از آن ها دارای اهمیت زیادی می باشد و هر کدام وظیفه خاصی را در لپ تاپ ها به عهده دارند و ایفا می کنند. ولی همان طور که ذکر شد، اگر افراد نیازهای خود را به لپ تاپ به کار ببرند، قطعا تصمیم گیری برای آن ها راحت تر می شود.

به همین دلیل بهتر است شما با انتخاب یک بازه معین مالی و اعلام کردن آن به فرد فروشنده، از بهترین گزینه های لپ تاپ مطابق با بودجه خود با خبر شوید. از این پردازنده بیشتر در ساخت لپ تاپهای گرانقیمت و گیمینگ استفاده میشود و به طور کلی مناسب کاربران حرفهای میباشد.پس اگر قیمت لپ تاپ برای شما مهم نیست می توانید لپتاپی را انتخاب کنید که از این پردازنده قوی و پرسرعت بهره می برد. علاوهبر پردازندههای ذکر شده، پردازندههای دیگری هم هستند که هر یک برای گروه خاصی از کاربران و سیستمها مناسب میباشند؛ برای مثال پردازنده Xeon ساخت اینتل، یکی از پردازندههای گرانقیمت و قدرتمند است و خرید آن به افرادی توصیه میشود که قصد انجام کارهای مهندسی حرفهای، مدلسازی سهبعدی و یا ویرایش ویدیو را دارند. ورود لپ تاپ ها به زندگی افراد، به نوعی زندگی آن ها را دگرگون ساخت که نمی شود به آن توجه نکرد. اینکه رایانه شخصی ما خوب باشد یا بد یک سوال نسبی است و به عوامل مختلفی بستگی دارد مثل: قیمت لپ تاپ و اینکه ما برای چه کاری میخواهیم اقدام به خرید آن کنیم؟ اما در ادامه میخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که در هنگام خرید لپ تاپ به چه نکاتی توجه کنیم و یا به عبارتی یک رایانه شخصی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

من نسل دهم سی پی یو های Core i7 رو پیشنهاد میکنم البته میتونید از نسل نهم هم استفاده کنید. و آیاasus k571gt قدیمی شده و خریدنشو با همون مشخصات ip gaming 3 فقط تفاوت نسل 9 و 10 cpu پیشنهاد نمیدین؟ اول پیشنهاد میکنم به سراغ مطلب « بهترین لپ تاپ های گیمینگ » بری. به طور کلی، سه مورد اول سریهای استفاده عادی است، Latitude برای استفاده تجاری و Precision برای افراد حرفه ای، طراحان یا برنامه نویسان است. 4 سه برابر سرعت بیشتری نسبت به درایوهای SATA معمولی دارد. یکی دیگر از نکات مهم هنگام خرید لپ تاپ توجه به سایز و اندازه لپ تاپ است که این باز به نیاز شما به این محصول بستگی دارد. کیفیت صفحه لپ تاپ یکی از خاص ترین نکات مهم هنگام خرید لب تاب است که باید به آن توجه کافی داشته باشید و باید محصولی را انتخاب کنید که وضوح تصویر بی نظیری داشته باشد که دچار مشکل نشوید.

تراشه گرافیکی یکپارچه که در لپ تاپها دیده میشود، برای کاربرانی که قصد انجام طراحی اشیای سه بعدی و بازیهای کامپیوتری را ندارند، مناسب است. برخی لپ تاپها با وجود آن که سایز کوچکی دارند اما وزن زیادی دارند و گزینههایی مناسب برای استفاده در بیرون از منزل نیستند. وزن سبک، سرعت بالا، سیستم عامل متفاوت از دیگر لپتاپها، تاچ اسکرین، عمر باتری بسیار چشمگیری، سرسخت بودن و عمر طولانی. این مورد در خرید لپ تاپ اولویت ندارد اما پیشنهاد میشود که برای جلوگیری از حمل همیشگی تعداد زیادی دانگل، به اتصالات مورد نیاز خود بر روی سیستم نیز توجه نمایید. در مورد خرید این لپ تاپ به این نکته توجه کنید که نو و آکبند این لپ تاپ ها تو بازار نیست ، ولی میتونید استوک اون رو خریداری کنید. این لپ تاپ با قیمت مناسبی که دارد، کارایی رضایت بخشی را برای مشتری به ارمغان می­آورد.

کافیه سوالاتتون در مورد خرید بهترین لپ تاپ در پایین همین مقاله در بخش نظرتان با ما در میون بگذارید. حافظه SSD به طور کلی سرعت عملکرد سیستم را افزایش میدهد اما گرانتر است و خرید این مدل لپتاپ ها به کاربرانی پیشنهاد میشود که نیاز به حجم زیادی ندارند و بودجهی کافی هم در دست دارند. برند ایسر برای نامگذاری دسته ها و مدل های خود در بازار از نظم و قانون خاصی استفاده می­کند. این برند معروف لپ تاپ های خود را در دسته بندی های مختلف برای کارهای گوناگون و هدف های متنوعی در بازار عرضه می­کند. لپتاپهای Acer در قیمت های مختلف با ابعاد و کارایی متنوعی در بازار عرضه می­شوند؛ که از کارهای ساده تا سنگین گرافیکی را پوشش می­دهند. Alienware، XPS، Inspiron، Latitude و Precision نامهایی هستند که هنگام انتخاب بهترین لپتاپ دل با آنها روبرو میشوید. و حتی یک نسخه از آنها بهنام Switch 7 Black از سیستم خنک کنندهی آبی هم بهره میبرد. کمپانیهای سازنده لپتاپهای خود را مجهز به ظرفیتهای مختلفی از رم میکنند و شما اگر حتی بودجه نسبتا زیادی هم نداشته باشید، میتوانید یک سیستم با ظرفیت حداقل ۸ گیگابایت رم تهیه کنید.

اگر آماده باشید که فقط کمی بیشتر هزینه کنید، ممکن است گزینههایی با 8 گیگابایت رم پیدا کنید. شما با دیدن این مجموعه ی آموزشی تا حد زیادی با روش ها ی تعمیرات لپ تاپ و مشکلاتی که ممکن است برای لپ تاپ شما هم در آینده پیش آید آشنا شده و راه حل های آن را نیز به صورت تصویری پیگیری خواهید کرد. البته نبود درگاه HDMI یا تاندربولت ممکن است به مذاق همه خوش نیاید و همچنین ترکپد نیز جزو بهترینها نیست. در اصل لپ تاپ ها دارای کاربردهای گسترده ای است که اگر در این باره تصمیم درستی گرفته نشود، هرگز نمی توانید به محصول مورد نیاز خود برسید.

سعی کردیم در این مقاله به عنوان راهنمای خرید لپ تاپ به مهمترین مواردی که برای خرید لپ تاپ باید در نظر داشته باشید بپردازیم. حتی میتوان به این نکته اشاره کرد که لپ تاپ برای بسیاری از ما یک وسیله است که از طریق آن و با کار کردن بوسیله آن درآمد کسب می کنیم و اگر آن را نداشته باشیم و یا دچار نقص شود مانند راننده تاکسی هستیم که ماشینش خراب شده و نمیتواند درآمد خود را مهیا کند.به دلیل همین اهمیت بیش از حد رایانهها است که قیمت لپ تاپ افزایش پیدا کرد و مردم اقدام به خرید لپتاپ کردند. حتی این تغییرها اغلب می تواند چشم گیر و بسیار بزرگ باشد. خرید لپ تاپ و نوت بوک – قیمت لپ تاپ : یک رایانه شخصی است که کاربرد آن مانند کامپیوترهای رومیزی و بزرگ است اما به دلیل اینکه با گذر زمان نیاز انسانها به یک سیستم قابل حمل و سبک با همان عملکرد و کاربرد شدت گرفت لپ تاپ ها پا به بازار گذاشتند و بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفتند بطوری که حجم عظیمی از بازار کامپیوتر رومیزی را به سمت خود کشید. ایسر از ژانویه 2021 ششمین فروشنده بزرگ کامپیوتر در جهان است.

به همین دلیل خرید و فروش لپتاپ و قیمت لپ تاپ بسیار اهمیت پیدا کرده است. زیرا نشان می دهد که محصولی که شما تهیه کرده اید از صحت و سلامت برخوردار است و طول عمر بالایی دارد و از همه مهم تر قاچاقی نمی باشد. قسمت تصاویر، دید بهتری از طراحی محصول و درگاههای موجود روی آن به شما خواهد داد؛ سعی شده است که عکس لپ تاپ ها در بزرگترین ابعاد موجود باشد تا بتوانید جزئیات طراحی را بهتر مشاهده کنید. است یا میخواهیم از آن برای کارهای حرفهای مثل: ادیت ویدئو و عکس ، برنامه نویسی و…

با این وضعیت قیمت و گوناگونی قطعات و لپ تاپها، چه سختافزار و سیستمی را میتوانیم انتخاب کنیم که بیشترین ارزش خرید را داشته باشد و مقرونبهصرفه در نظر گرفته شود. زمانی که به پاسخ کاملی در این باره رسیدید، آن را با خیال آسوده از یک فروشگاه معتبر تهیه کنید. یکی از مهم ترین دلایلی که در متفاوت بودن لپ تاپ ها می باشد، تنوع در مشخصات فنی آن هاست که در آن از قطعات فنی متفاوتی مانند پردازنده، حافظه، باتری، هارددیسک و بخش های گرافیکی استفاده شده است و همچنین قیمت لپ تاپ نیز به همین موارد بستگی دارد. اغلب لپ تاپ ها دارای هارددیسک هستند و در برخی از آنها حافظه SSD به کار گرفته میشود. پردازندههای Core i3, Core i5, Core i7, Core i9 از جمله پردازندههای کمپانی اینتل هستند که کمپانیهای سازنده لپ تاپ در تولید محصولات خود از آنها استفاده میکنند. 16گیگابایت رم و سی پی یو نسل دهم Core i7 لپ تاپ ایسوس VivoBook S533JQ براحتی نیازهای شما رو برآورده میکنه. توجه کنید که سیستم انتخابی شما حتما قابلیت ارتقا داشته باشد. همچنین نمایشگر این لپ تاپ قابلیت باز شدن 180 درجهای دارد. حال هرچه از تکنولوژیهای بهتر و جدیدیتر در لپ تاپها استفاده شده باشد، قیمت لپ تاپ نیز افزایش پیدا میکند.

در نهایت می توانید بهترین نوع لپ تاپ را با کمک فروشنده تهیه کنید و از خرید خود رضایت داشته باشید. بنابراین اطمینان حاصل کنید که یک لپتاپ با رم زیاد انتخاب میکنید. در هنگام خرید از داشتن گارانتی اطمینان حاصل کنید. حتما می دانید که برندهای جهانی زیادی وجود دارد که بهترین انواع لپ تاپ ها را طراحی و در اختیار افراد قرار می دهند، پس چه بهتر که محصول مورد نیاز خود را از آن ها با اطمینان خریداری کنید. مدل AMD Ryzen 4000 یکی از مدلهای جدید این کمپانی میباشد که برای رقابت با Core i5 و Core i7 وارد بازار شده است. سری Core i9 اینتل در جایگاه قدرتمندترین پردازندههای اینتل قرار دارد و عملکرد بسیار فوقالعادهای را برای کاربران خود پدید میآورد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار