قاطر آزمایشی تسلا مدل 3 به روز شده 2023 ممکن است در زیر استتار گرفتار شده باشد

دانیل که از زمان جاسوسی صنعتی رایانه‌های اپل و زمان پیکسل‌سازی‌شده نینتندو، مورد علاقه‌ی فناوری قرار گرفته بود، زمانی که رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها هنوز یک چیز کمیاب بودند، رفت و یک باشگاه بازی افتتاح کرد. امروزه، شیفتگی به مشخصات و سرعت نیست، بلکه به سبک زندگی مربوط می شود که رایانه های موجود در جیب، خانه و ماشین ما را به آن سوق داده اند، از طومار بی نهایت و خطرات حریم خصوصی گرفته تا احراز هویت هر ذره و حرکت وجود ما.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Updated-2023-Tesla-Model-3-test-mule-may-have-been-caught-under-camouflage.672851.0.html

برخی از کارگاه‌های وب متوجه شدند که به نظر می‌رسد یک فرورفتگی برزنت گرد درست بالای چراغ‌های جلو در کنار خودرو باشد، و حدس می‌زنند که اینها می‌توانند دوربین‌های جانبی شایعه‌ای باشند که نقاط کور سیستم خودران تسلا را که اکنون تنها به Vision خود متکی است، پوشش می‌دهند. مجموعه ای از دوربین ها، اجتناب از LiDAR.

این سدان پرفروش تسلا – مدل 3 – از نظر ظاهر بیرونی و همچنین در مورد دکوراسیون داخلی کمی طولانی شده است. شایعه شده است که تسلا نه تنها در حال بررسی یک طراحی تازه، با نام پروژه هایلنداما یک نمونه اولیه مهندسی واقعی از نسخه جدید مدل 3 2023 ممکن است در حال حاضر در خیابان کالیفرنیا باشد.

یا، بهتر است بگوییم، گاراژهای پارکینگ آن، به عنوان جایی که اخیراً یک مدل 3 با پلاک تسلا مشاهده شد که طبق معمول در مرحله آزمایش، زیر یک لایه ضخیم استتار پنهان شده بود. مسلماً، تسلا ممکن است چیزهای بی‌شمار دیگری را با مدل 3 امتحان کند، اما با توجه به شایعات اخیر مبنی بر اینکه این به‌روزرسانی طراحی در دو سه ماه آینده به تولید انبوه می‌رسد، این احتمال وجود دارد که این خودروی رادارگریز واقعاً یک نسخه اولیه باشد. مدل 3 2023.

اتصال دیوار کابل 24 اینچی تسلا موتورز را در آمازون دریافت کنید