با رونمایی از SUV جدید Electra E5، با رونمایی از SUV جدید Electra E5، قیمت مجدد 300000 دلار برای فروشندگان بیوک هزینه خواهد داشت.

با این حال، برای شروع فروش خودروهای الکتریکی، نمایندگی‌های بیوک که پیشنهاد خرید جنرال موتورز را نپذیرفتند، باید تا سقف 400000 دلار آمریکا برای مقاوم‌سازی مکان‌های خود با شارژرها و ابزارهای سرویس و همچنین برای آموزش مجدد کارکنان سرمایه‌گذاری کنند.

این برند تا حدودی در چین مانند بسیاری از نام‌های قدیمی آمریکایی از جایگاهی مذهبی برخوردار است و جای تعجب نیست که بیوک تصمیم گرفت اولین شاسی‌بلند الکترا E5 باتری‌دار خود را که بر روی پلتفرم Ultium جنرال موتورز ساخته شده بود، در آنجا ارائه کند. این خودرو دارای عناصر طراحی PURE با امضای بیوک است که نشان می دهد این خودرو در مجموعه خودروهای الکتریکی آن است که به گفته سزار تولدو، مدیر فروش و بازاریابی بیوک، عصر جدیدی را برای این شرکت در آنجا آغاز خواهد کرد:

دانیل زلاتف
دانیل زلاتف – نویسنده فناوری – 521 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

بیوک اخیراً در رتبه بندی مطمئن ترین وسایل نقلیه در ایالات متحده، با سوار شدن بر بال های Buick Encore GX و برخی دیگر، یک صعود شگفت انگیز داشته است. اولین برند جنرال موتورز در سال 1908، سالی که فورد مدل T خود را عرضه کرد و اتوماسیون تولید خودرو را آغاز کرد، روی تغییر سریع به سمت برقی‌سازی خودرو شرط می‌بندد تا دوباره به یک بازیگر اصلی تبدیل شود.

Electra E5 اولین نمونه از مجموعه کاملاً جدید خودروهای برقی بیوک در چین است که معیار را در بخش های اصلی خودروهای برقی تعیین می کند. این به طور کامل تحول مداوم برند را از طریق روحیه نوآورانه و پذیرش آخرین نوآوری های صنعت، از جمله پلت فرم Ultium، سیستم کاملاً جدید کابین خلبان مجازی و فناوری پیشرفته کمک راننده Super Cruise، که مشتریان قدردانی می کنند، نشان می دهد.

باید شنید که چه تعداد از نزدیک به 2000 فروشنده بیوک در سراسر ایالات متحده تصمیم می گیرند مانند یک سوم از نمایندگی های کادیلاک که قبلاً پیشنهاد مشابهی داشتند، مستقل باقی بمانند و قول داده بودند که هر کدام حدود 200000 دلار آمریکا برای راه اندازی برند خودروهای لوکس سرمایه گذاری کنند. خود دوران EV

Electra E5 اولین خودروی برقی بیوک خواهد بود که با لوگوی سه سپر جدید عرضه خواهد شد، زیرا این خودروساز قول داده است که تولید خودروهای گازسوز را در زمان عرضه اولین خودروی الکتریکی خود در ایالات متحده در سال 2024 متوقف کند.