آداپتور CCS ارزان تر Tesla توسط Lectron به شما امکان می دهد مدل 3/Y/S/X خود را در بیش از 5000 ایستگاه غیر سوپرشارژر شارژ کنید.

اخیراً رونمایی شده است آداپتور رسمی تسلا CCS اکنون یک رقیب مستقیم ساخته شده توسط Lectron دارد که با قیمت 199 دلار آمریکا بسیار ارزان تر است. آداپتور CCS تسلا به دارندگانش اجازه می دهد تا از شبکه های غیر سوپرشارژر مانند شبکه های Electrify America یا EVgo شارژ کنند. تسلا در واقع مدت‌ها قبل از اینکه به فروشگاه ایالات متحده آورده شود، آن را در بازارهایی مانند کره جنوبی عرضه کرد، شاید برای جلوگیری از هرگونه الزام استانداردهای شارژ EV توسط دولت ایالات متحده.

دانیل که از زمان جاسوسی صنعتی رایانه‌های اپل و زمان پیکسل‌سازی‌شده نینتندو، مورد علاقه‌ی فناوری قرار گرفته بود، زمانی که رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها هنوز یک چیز کمیاب بودند، رفت و یک باشگاه بازی افتتاح کرد. امروزه، شیفتگی به مشخصات و سرعت نیست، بلکه به سبک زندگی مربوط می شود که رایانه های موجود در جیب، خانه و ماشین ما را به آن سوق داده اند، از طومار بی نهایت و خطرات حریم خصوصی گرفته تا احراز هویت هر ذره و حرکت وجود ما.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Cheaper-Tesla-CCS-adapter-by-Lectron-lets-you-charge-your-Model-3-Y-S-X-at-more-than-5-000-non-Supercharger-stations.661963.0.htmlدانیل زلاتف

دانیل زلاتف – نویسنده فناوری – 424 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

با تصویب لایحه زیرساختی 1.2 تریلیون دلاری در سال گذشته، دولت پرزیدنت بایدن 7.5 میلیارد دلار بودجه برای یک پروژه در سراسر کشور در نظر گرفت. شبکه 500000 ایستگاه شارژ وسایل نقلیه الکتریکی در شهرها، در امتداد بزرگراه ها و در مناطق روستایی. در تابستان، کاخ سفید مدیران صنعت خودرو را احضار کرد تا آنها را در مورد محدوده پروژه توضیح دهد، حتی ایلان ماسک از تسلا نیز برای تغییر دعوت شد.

شارژر قابل حمل تسلا Leectron Level 2 (NEMA 14-50, 240V 40A) را در آمازون دریافت کنید