مک اینتایر گفت که با توجه به اینکه بازی در دو دهه گذشته چگونه تکامل یافته است، باید به عنوان یک بازسازی به حساب بیاید تا یک ریمستر. اگرچه جنبههای ضروری بازی مانند آکروباتیک، مبارزه، پازل و غیره حفظ میشوند، اصلاحات در داستان، مکانیکهای مبارزه، حرکات، و دسترسی به یک رفتار مدرن داده میشود.
Ubisoft بازی مورد انتظار Prince of Persia: Sands of Time Remake را به تابلوی طراحی بازگرداند.
از نظر مرحله توسعه، ما در حال حاضر در مرحله تصور هستیم. از زمانی که پروژه را در دست گرفتیم، به دنبال بازخوردهای جامعه بوده ایم و راه خود را برای ارائه بازی پیدا کرده ایم. اکنون، ما در حال ایجاد تیم هستیم، اولویتها را تعریف میکنیم، نمونههای اولیه را کنار هم قرار میدهیم، عناصر را آزمایش میکنیم، و بررسی میکنیم که چگونه میتوانیم بازخورد جامعه را نیز در توسعه لحاظ کنیم. این هنوز در مرحله اولیه است و بازیکنان نباید انتظار داشته باشند که در مورد بازی امسال بیشتر بشنوند، اما مطمئن باشید که همه ما در این پروژه از قدرت و قلب خود استفاده می کنیم.”
صحبت با Ubisoft News (همانطور که توسط میدان فشار) تهیه کننده ژان فرانسوا ناود و کارگردان بازی مایکل مک اینتایر گفتند که بازسازی Prince of Persia: The Sands of Time یک معامله بزرگ برای Ubisoft Montreal است. ناود گفت که بازی اکنون به مرحله مفهومی بازگشته است و مدتی طول می کشد تا طرفداران بتوانند به روز رسانی واقعی را دریافت کنند.
با وجود اینکه یک زیستشناس سلولی و مولکولی آموزش دیدهام، از زمانی که اولین رایانه شخصی خود را در سال 1998 دریافت کردم، از سنین جوانی به سمت رایانهها گرایش پیدا کردهام. اشتیاق من به فناوری با گذشت زمان به طور تصاعدی رشد کرد، و این تجربهای باورنکردنی بوده است. یک منبع بسیار مورد درخواست برای مشاوره فنی و عیب یابی در بین خانواده و دوستان برای پیوستن به Notebookcheck در سال 2017 به عنوان یک روزنامه نگار حرفه ای فناوری. اکنون، من یک سردبیر اصلی در Notebookcheck هستم که اخبار و بررسیهایی را پوشش میدهد که طیف وسیعی از چشمانداز فناوری را برای مخاطبان هندی و جهانی پوشش میدهد. وقتی دنبال داستان بزرگ بعدی نمیگردم یا اندازهگیریهای پیچیدهای را برای بررسی انجام نمیدهم، میتوانید متوجه شوید که در حال رهایی از یک مطالعه خوب، گوش دادن به موسیقی روحانگیز یا امتحان کردن یک بازی جدید هستم.
منبع: https://www.notebookcheck.net/Ubisoft-rewinds-much-anticipated-Prince-of-Persia-Sands-of-Time-Remake-back-to-the-drawing-board.720476.0.html
بازسازی Prince of Persia: The Sands of Time در ابتدا برای عرضه در ژانویه 2021 برنامه ریزی شده بود. با این حال، این به اواخر سال 2021 و سپس به تاریخ نامشخصی در سال 2022 موکول شد. پیشسفارشها در سال 2022 افتتاح شد، اما نگرانی فزاینده در بین کسانی که پیشسفارش کردهاند به این معنی بود که خردهفروشان مجبور بودند بازی را از لیست حذف کنید و بازپرداخت صادر می کند.
سه سال پیش، یوبیسافت امیدها برای بازسازی نسخه کلاسیک 20 ساله را دوباره زنده کرد. شاهزاده ایرانی: شن های زمان. این بازی در ابتدا قرار بود توسط Ubisoft Pune و Ubisoft Mumbai در هند ساخته شود اما بعداً به دلیل نگرانیهای بصری به Ubisoft Montreal – سازندگان بازی اصلی – منتقل شد. با این حال، از آن زمان تاکنون هیچ به روز رسانی در رابطه با عرضه این عنوان وجود نداشته است.
در حال حاضر، به نظر می رسد که ما شاهد هیچ به روز رسانی در مورد آن نخواهیم بود بازسازی Prince of Persia: The Sands of Time به هر حال، نه در رویداد Ubisoft Forward ماه آینده و نه حتی امسال. به گفته یوبی سافت، توسعه بازی در وضعیت فعلی به طور کامل کنار گذاشته شده است.