الجی در پاسخ به سوالی درباره این موضوع، این شایعات را رد کرد، زیرا گروه کاری که در مورد وجود آن سوال شده است ممکن است در واقع این گروه کاری باشد. کارگروه عمومی EV که ظاهراً برای تلاش برای تبدیل شدن به یک بازیگر اصلی در طاقچه صنعت داغ راه اندازی شده است. این پروژه علاوه بر همکاری بین شرکتهای تابعه مختلف خود در زمینه توانایی ساخت قطعات خودروهای برقی، شامل بازسازی کارخانه تلفنهای اندرویدی سابق الجی برای تولید سیستمهای شارژ EV است که ممکن است الجی قصد دارد در مراکز خرید، سوپرمارکتها و موارد مشابه توزیع کند.
ظاهراً این اپل است که برای پیشنهاد این همکاری به الجی آمده است، زیرا تجربه زیادی در کار با کرهایها بهعنوان تامینکننده قطعات آیفون و سایر دستگاههایش دارد. از آنجایی که الزامات جدید یارانه خودروهای برقی قانون کاهش تورم مستلزم حذف شرکت های چینی از زنجیره تامین است، اپل نیز چاره دیگری جز روی آوردن به ال جی یا رقیب اصلی آن سامسونگ ندارد.
شایعه شده است که اپل شرکای متعددی را برای تبخیر ماشین الکتریکی 100000 دلاری خود، از هیوندای و کیا برای پلتفرم برقی خود گرفته تا فاکسکان برای مونتاژ، بررسی می کند. اکنون که ظاهراً تیم اپل کار بازسازی خود را به پایان رسانده و جاه طلبی های اپل در حوزه خودران به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، پروژه تایتان اپل ممکن است بالاخره راه بیفتد و ظاهراً تیم رویایی کوپرتینویی اکنون قصد عرضه Apple Car در سال 2026 را دارد. .
طبق گزارشها، این کارگروه متشکل از نمایندگانی از تجارت انرژی الجی است که باتریهایی برای تسلاس و سایر وسایل نقلیه الکتریکی تولید میکند، همچنین از LG Innotek که کیتهای دوربین خودران تسلا ویژن را تامین میکند، و همچنین الجی الکترونیکس با قطعات EV خود. و احتمالاً LG Display که سازنده صفحهنمایش مرسدس بنز دو پشتهای ستون به ستون است.
دانیل که از زمان جاسوسی صنعتی رایانههای اپل و زمان پیکسلسازیشده نینتندو، مورد علاقهی فناوری قرار گرفته بود، زمانی که رایانههای شخصی و کنسولها هنوز یک چیز کمیاب بودند، رفت و یک باشگاه بازی افتتاح کرد. امروزه، شیفتگی به مشخصات و سرعت نیست، بلکه به سبک زندگی مربوط می شود که رایانه های موجود در جیب، خانه و ماشین ما را به آن سوق داده اند، از طومار بی نهایت و خطرات حریم خصوصی گرفته تا احراز هویت هر ذره و حرکت وجود ما.