یک دوربین کامپکت دیگر سونی با لنز قابل تعویض APS-C پس از عرضه A6700 در 12 جولای عرضه می شود.

مشخصات سنسور دوربین شایعه شده نشان می دهد که احتمال بیشتری وجود دارد که آن را به عنوان یک دوربین FX به بازار عرضه کند، زیرا FX30 دارای همان سنسور 26.1 مگاپیکسلی BSI است، اگرچه آن دوربین دارای ویژگی های ویدیویی پیشرفته تری است. از سوی دیگر، یک سنسور با وضوح بالاتر در بدنه‌ای مانند ZV-E10 می‌تواند دوربین جدید را به عنوان یک دوربین هیبریدی یکپارچه تبدیل کند.

این مشخصات در واقع به یک دوربین قدرتمند اشاره می‌کنند، اما با توجه به وجود دوربین‌هایی مانند A6600 و ZV-E10 که در رده‌های میان‌رده و مبتدی خدمت می‌کنند، جالب است که ببینیم این دوربین در چه جایگاهی در خط تولید سونی قرار می‌گیرد. بازار سازندگان محتوا نسبتاً خوب است.

علاقه من به فناوری از دوران دبیرستان شروع شد و با روت کردن و فلش کردن موتورولا Defy خود شروع شد، اما زمانی که متوجه شدم می توانم i7 930 را در رایانه از پیش ساخته شده گیگابایتی خود اورکلاک کنم، واقعاً در سوراخ خرگوش افتادم. این اعتیاد سرسام‌آور در نهایت باعث شد در دانشگاه طراحی محصول بخوانم. من فکر می‌کنم فناوری باید زندگی افرادی را که از آن استفاده می‌کنند، بدون توجه به زمینه، بهبود بخشد. من دوست دارم در مورد لپ تاپ ها، تلفن های هوشمند، نرم افزارها و روندهای تکنولوژی بخوانم و بنویسم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Yet-another-Sony-compact-APS-C-interchangeable-lens-vlogging-camera-coming-after-A6700-launch-on-July-12.729530.0.html

یک FX10 ممکن است به عنوان یک ورودی مقرون به صرفه به دنیای سینمای بدون آینه عمل کند، در حالی که یک ZV-E100 ممکن است در زیر Sony ZV-E10 به عنوان نسخه ارزان‌تر دوربین هیبریدی APS-C خالق محور سونی جای بگیرد. وجود یک نسخه حتی ارزان‌تر از ZV-E10 چندان منطقی نیست، زیرا ZV-E10 بسیار کمتر از 700 دلار آمریکا است، بنابراین شاید ZV-E100 بتواند شکاف بین ZV-E10 و کامل را پر کند. -قاب ZV-E1 و A7C. با توجه به اینکه مشخصات فاش شده در برابر ZV-E10 چگونه است، بعید است.

به نظر می رسد سونی به شدت به فضای وبلاگ نویسی و تولید محتوا ضربه می زند، با شایعه عرضه سونی آلفا 6700 در 12 ژوئیه 2023 شایعه شده است. با نگاهی به آینده، یک شایعه جدید به اشتراک گذاشته شده توسط دوربین جدید، فرض می کند که سونی یک دوربین کامپکت APS-C دیگر را در سه ماهه اول سال 2024 عرضه خواهد کرد. در حالی که هنوز روزهای اولیه است، شایعات حاکی از آن است که نام این دوربین ZV-E100 یا FX10 خواهد بود.

برخی از مشخصات شایعه شده برای دوربین آینده عبارتند از:

  • سنسور 26.1 مگاپیکسلی، APS-C BSI CMOS.
  • فوکوس خودکار ردیابی مبتنی بر هوش مصنوعی.
  • پردازشگر تصویر BIONZ XR.
  • ویدیوی 60p 4K بدون برش با S-Log3 و ضبط 10 بیتی 4:2:2.
  • تثبیت کننده تصویر در بدنه پنج محوره.

خرید Sony Alpha ZV-E10 در آمازون.