یک تجربه فروشگاه خدماتی بدون نیاز به دویچه بان: بدون چند مشکل نیست

از آنجایی که Bahn ID یک پلتفرم مبتنی بر وب است، فروشگاه خدمات فقط با یک برنامه وب قابل استفاده است. اگر مشتری به یک برنامه مبتنی بر مرورگر دسترسی نداشته باشد، امکان پیگیری وجود دارد.

فروشگاه خدمات همچنان با سیستم اولین فروشگاه‌های بدون صندوق‌دار آمازون قابل مقایسه است. مجموعه‌ای کوچک و قیمت‌های کمی متورم این فروشگاه‌های کوچک آمازون گو را تشکیل می‌دهند. با این حال، بر خلاف فروشگاه خدمات، انتخاب به طور کلی بزرگتر است. این نیز به این دلیل است که فروشگاه های آمازون گو بیشتر به فروشگاه های رفاه معمولی یا konbinis (ژاپن، کره جنوبی، تایوان) گرایش دارند.

قبل از وارد کردن روش پرداخت باید انتخاب شود. Payone این را به عنوان یک ارائه دهنده خدمات پرداخت مدیریت می کند. برنامه وب می گوید که یا باید کارت اعتباری وارد کنید یا پی پال. اولی درست نیست کارت های نقدی نیز کار می کنند. ما این را با Master Card (Curve) و Visa (Santander) آزمایش کردیم، که هیچ کدام عملکرد کارت اعتباری ندارند.

مشاهده انتخاب فروشگاه از بیرون.  (عکس: آندریاس سبایانگ/Notebookcheck.com)
مشاهده انتخاب فروشگاه از بیرون. (عکس: آندریاس سبایانگ/Notebookcheck.com)
توضیحاتی در مورد نحوه استفاده از فروشگاه.  (عکس: آندریاس سبایانگ/Notebookcheck.com)
توضیحاتی در مورد نحوه استفاده از فروشگاه. (عکس: آندریاس سبایانگ/Notebookcheck.com)

چنین زنجیره ای در آلمان وجود ندارد. پمپ بنزین ها قابل مقایسه هستند. با این حال، آنها را می توان در کشورهای همسایه مانند Żabka در لهستان یا 7-Eleven در دانمارک یافت. آنها طیف اساسی از محصولات را برای زندگی روزمره ارائه می دهند. آن‌ها فروشگاه‌های تنقلات خالص نیستند، اگرچه قطعاً تمرکز بر اینها هستند.

این به ویژه عجیب است زیرا Ostbahnhof برلین دارای دو سوپرمارکت با قیمت های معمولی است که حتی یکشنبه ها باز هستند. کسانی که پول پس انداز می کنند ترجیح می دهند اگر دیر نشده یک طبقه پایین بیایند، زیرا سوپرمارکت ها در اواخر شب بسته می شوند.

این 400 محصول همچنین شامل برخی از آنها می شود که همه مجاز به خرید آنها نیستند، مانند نوشیدنی های الکلی سبک و محصولات تنباکو. نمی‌توانید به این موارد دسترسی پیدا کنید مگر اینکه از قبل سن خود را تأیید کرده باشید، که ما بیشتر آن را آزمایش نکردیم.

مقایسه با سیستم های خرید آمازون

خود ایستگاه یکی از بزرگترهاست. به گزارش دویچه بان، روزانه 80000 مسافر در Ostbahnhof وجود دارد.

بچه ها، سگ ها، دوستان و شرکا لطفا بیرون بمانید

این پروژه همچنان یک پروژه آزمایشی است. این هیچ پیامدی برای مشتریان ندارد. با این حال، ممکن است از نظر انبارداری باعث ناراحتی شود، زیرا فروشگاه یک بطری فانتا را ندارد.

سطح قیمت بالا، انتخاب کمتر

نین دوی
مترجم: Ninh Ngoc Duy – دستیار تحریریه – 318816 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از 2008

دویچه بان وعده 400 محصول را در این فروشگاه می دهد. در ابتدا خیلی به نظر می رسد. اما باید در نظر داشته باشید که طبق آمار Statista، حتی تخفیفان چندین هزار محصول را حمل می کنند. فروشگاه های با طیف گسترده به سرعت به 10000 محصول می رسند.




منبع: https://www.notebookcheck.net/A-Till-less-Deutsche-Bahn-service-store-experience-Not-without-a-few-problems.734621.0.html

مسئولیت اصلی من به عنوان دستیار تحریریه، حفظ بخش کتابخانه است که نظرات سایر نشریات و کانال ها را جمع آوری می کند. علاوه بر این، صبحانه روزانه من فهرست طولانی از محتوای جدید Notebookcheck است که برای انتخاب جالب ترین موضوعات برای ترجمه از انگلیسی به فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی، پرتغالی و هلندی، آن را بررسی می کنم.

این بدان معنی است که فروشگاه خدمات DB در حال حاضر به تنهایی می ایستد، تا حدی به این دلیل که شما فقط می توانید به تنهایی وارد شوید. در فروشگاه‌های آمازون گو، می‌توانید همراهان خود را همراه داشته باشید و مجبور نباشید یک کودک را در حالی که والدینش شیرینی می‌خرند بیرون بگذارید.

Amazon Fresh در مرکز خرید Aurora ... (عکس: Andreas Sebayang/Private)
Amazon Fresh در مرکز خرید Aurora … (عکس: Andreas Sebayang/Private)
... یکی از بزرگترین فروشگاه های Pick & Go است.  (عکس: آندریاس سبایانگ/خصوصی)
… یکی از بزرگترین فروشگاه های Pick & Go است. (عکس: آندریاس سبایانگ/خصوصی)

سطح قیمت – طبق معمول برای فروشگاه های خدمات – بالا است. فقط برخی از نوشابه ها در پیشنهاد ذکر شده بود و بنابراین در سطح یک سوپرمارکت قرار داشتند. در غیر این صورت، انتظار می رود نشانه گذاری قیمت 50 درصد و بیشتر باشد. قیمت ایستگاه قطار معمولی

من بیش از 20 سال است که در تجارت فناوری اطلاعات، ابتدا به عنوان Sysadmin (Mac & PC؛ 2000-2014) و سپس به عنوان یک روزنامه نگار (2005 به بعد) درگیر هستم. من در بسیاری از رویدادهای صنعتی مانند IDF، Displayweek، Computex، CES و IFA شرکت کرده‌ام تا موضوعاتی مانند شبکه‌های تلفن همراه و محلی، استانداردهای بلوتوث و پیشرفت‌های بخش موبایل را پوشش دهم. از سال 2017 من همچنین به عنوان روزنامه‌نگار هوانوردی کار کرده‌ام که شامل سفر در سراسر جهان می‌شود و هم درباره هواپیما و هم قطار گزارش می‌دهد.