گوگل پیکسل 6 (128 گیگابایت، مشکی) 34 درصد تخفیف در آمازون دریافت می کند

متأسفانه این گوشی فقط با کابل USB عرضه می شود، بنابراین کسانی که از شارژر قدیمی استفاده نمی کنند باید شارژر جدید بخرند. اگر مشکی مورد پسند شما نیست، می توانید آن را نیز بگیرید Sorta Seafoam 128 گیگابایتی Google Pixel 6، که در حال حاضر 27٪ کاهش یافته است و می توان آن را با 439.50 دلار خریداری کرد. نسخه Kinda Coral هیچ تخفیفی ندارد و دارای برچسب قیمت 579 دلار آمریکا است.

گوشی هوشمند تخفیف خورده ذکر شده در بالا برای همه اپراتورهای ایالات متحده بدون قفل عرضه می شود و اندروید 12 را در جعبه اجرا می کند. از ویژگی های برجسته آن می توان به پردازنده Google Tensor در کنار تراشه امنیتی Titan M2، صفحه نمایش 6.4 اینچی، دوربین پشت 50 مگاپیکسلی اشاره کرد. “برای عکس هایی با رنگ های غنی تر و جزئیات بیشتر، 150٪ نور بیشتری می گیرد.” و همچنین مجموعه ای غنی از ابزارها و ویژگی های نرم افزاری مانند Magic Eraser، Motion Mode، Portrait Mode، Live Translate و غیره.

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Google-Pixel-6-128-GB-black-receives-massive-34-discount-on-Amazon.725839.0.html

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین