گوگل ویژگی خلاقانه عکس پاک کن جادویی را برای آیفون های اپل و همه گوشی های هوشمند اندرویدی به ارمغان می آورد

از این پس، همه مشترکین Google One می توانند از پاک کن جادویی در برنامه Google Photos استفاده کنند، صرف نظر از اینکه از کدام پلتفرم استفاده می کنید. از این رو، گوگل Magic Eraser را برای آیفون و سایر برندهای گوشی های هوشمند اندرویدی باز می کند. با این حال، برای دسترسی به اشتراک Google One باید هزینه اشتراک Google One را بپردازید، که Google آن را به عضویت Google Drive تبدیل می‌کند. برعکس، دارندگان Google Pixel دسترسی رایگان Magic Eraser را از طریق برنامه Google Photos حفظ می کنند.

گوگل تقریباً 18 ماه پس از معرفی این ویژگی با پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو، واجد شرایط بودن دستگاه Magic Eraser را گسترش داده است. می توان گفت که پاک کن جادویی یکی از ویژگی های برجسته گوشی های هوشمند پیکسل و یکی از ویژگی هایی است که گوگل بر اساس آن گوشی های پیکسل 6 و پیکسل 7 را به بازار عرضه می کند. به طور خلاصه، Magic Eraser به شما این امکان را می دهد که با بازاریابی انگشت خود، اشیا یا افراد را از یک عکس حذف کنید. همانطور که در تصاویر زیر نشان داده شده است، Magic Eraser به خوبی کار می کند و بر قدرت برش های هوش مصنوعی گوگل تاکید می کند.

در همین حال، گوگل یک افکت HDR برای ضبط ویدیو را نیز برای مشترکین Google One آورده است. به گفته گوگل، این افکت باید مانند عکس ها عمل کند، اگرچه موفقیت آن ممکن است در برخی موارد متفاوت باشد. در نهایت، Google اکنون ارسال رایگان سفارشات چاپی را برای کسانی که در کانادا، اتحادیه اروپا، بریتانیا یا ایالات متحده زندگی می کنند ارائه می دهد.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Google-brings-innovative-Magic-Eraser-photo-feature-to-Apple-iPhones-and-all-Android-smartphones.697047.0.html