گجت هوشمند منحصر به فرد Boring Lamp 4-in-1 با طراحی ماژولار رونمایی شد

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Boring-Lamp-4-in-1-unique-smart-gadget-with-modular-design-unveiled.700982.0.html

کمپین سرمایه گذاری جمعی Indiegogo برای لامپ خسته کننده در شرف راه اندازی است. این گجت دارای طراحی مغناطیسی مدولار است که امکان استفاده از چهار مورد از جمله لامپ رومیزی و نوار نور صفحه را فراهم می کند. LED رنگی دارای روشنایی قابل تنظیم، دمای رنگ و جلوه های نور پویا، مانند ابزار همگام سازی موسیقی است.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

لامپ خسته کننده دارای طراحی مدولار است که شامل پایه قابل تنظیم ارتفاع می باشد.  (منبع تصویر: لامپ خسته کننده)
لامپ خسته کننده دارای طراحی مدولار است که شامل پایه قابل تنظیم ارتفاع می باشد. (منبع تصویر: لامپ خسته کننده)

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

این لامپ خسته کننده، یک لامپ هوشمند چند منظوره، به زودی تامین مالی جمعی از طریق Indiegogo. به لطف طراحی مغناطیسی مدولار، این گجت 4 در 1 می تواند به عنوان چراغ رومیزی، نور محیط، شمشیر نوری و نوار نور صفحه نمایش عمل کند. این دستگاه دارای پایه‌ای حاوی پد شارژ بی‌سیم MagSafe است که از استاندارد Qi پشتیبانی می‌کند و دستگاه‌های مختلف iOS و Android را تا حداکثر 15 وات شارژ می‌کند.

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

من از زمانی که به یاد دارم به فناوری علاقه مند بودم. از سنین جوانی عاشق ابزارها و درک چگونگی کارکردن چیزها بودم. از زمان فارغ التحصیلی، من برای چندین شرکت فناوری در سراسر FinTech، AdTech و Robotics کار کرده ام.