گارمین ویژگی های جدید و رفع اشکالات را به Instinct 2 و Instinct 2S با آپدیت آلفا نسخه 10.05 می آورد.

از سوی دیگر، V10.05 همچنین مشکلی را که می‌تواند باعث یخ زدن دستگاه هنگام توقف و از سرگیری فعالیت شکار شود، برطرف می‌کند. علاوه بر این، به‌روزرسانی به مشکل دیگری می‌پردازد که منجر به گیر افتادن Instinct 2 یا Instinct 2S در هنگام شروع همگام‌سازی در پیام «Transferring» شد. در نهایت، نوار HRV دیگر نباید در صفحات مختلف به طور متناقض ترسیم کند. به طور جداگانه، v10.05 مجموعه جدیدی از فایل های safe_config.gcd را معرفی می کند. می‌توانید در مورد V10.05 و فایل‌های پیکربندی جدید بیشتر بخوانید پست انجمن گارمین.

بر اساس همان پست، نسخه 10.05 ده تغییر عمده را نسبت به نسخه 9.27 ایجاد می کند. از یک طرف، این شرکت فعالیت های Surf، Windsurf و Kiteboard و اپلیکیشن Tides را اضافه کرده است. علاوه بر این، به‌روزرسانی نمادهای اعلان ویژه برنامه را برای برنامه‌های Garmin Jr. و Garmin Messenger و همچنین نمادهای نقطه دوره اضافی را برای انواع نقاط دوره جدید Garmin Connect فعال می‌کند. علاوه بر این، Garmin ادعا می‌کند که نسخه 10.05 تنظیماتی را برای رفتار نور پس‌زمینه در هنگام فشار دادن یک کلید در حین خواب اضافه می‌کند و تأخیر هنگام ذخیره یک فعالیت را بهبود می‌بخشد.

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Garmin-brings-new-features-and-bug-fixes-to-Instinct-2-and-Instinct-2S-with-Alpha-version-10-05-update.662864.0.html