گارمین برای ساده سازی توزیع نرم افزار ساعت هوشمند آلفا و بتا

الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 7580 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Garmin-to-simplify-alpha-and-beta-smartwatch-software-distribution.702714.0.html

گارمین برنامه بتا خود را که آخرین بار کمتر از یک سال پیش تغییر کرده بود، بازنگری کرده است. از می 2022، ساعت‌های هوشمند گارمین می‌توانند به‌روزرسانی‌های بتا را به‌طور خودکار از طریق برنامه Garmin Connect Mobile (GCM) دانلود و نصب کنند، مشروط بر اینکه در برنامه بتا شرکت ثبت‌نام کرده باشند. این فقط برای به‌روزرسانی‌های بتا اعمال می‌شود. گارمین همچنین به‌روزرسانی‌های آلفا را به صورت دستی توزیع کرد.

اگر به‌روزرسانی‌های آلفا مورد توجه شما نیستند، گارمین به توزیع خودکار به‌روزرسانی‌های بتا ادامه می‌دهد. علاوه بر این، این شرکت گزارش می دهد که سیستم بازخورد خود را برای مطابقت با این تغییر در رویکرد برنامه بتا تجدید نظر کرده است. از این پس، این شرکت بازخورد آلفا و بتا را با استفاده از کانال های مشابه به جای کانال های مجزا جمع آوری می کند. گارمین تایید نکرده است که چه زمانی دوباره بیلدهای آلفا و بتا را منتشر خواهد کرد، اگرچه تصور می کنیم ظرف چند هفته آینده این کار را انجام دهد.