کیا با جابجایی ظرفیت تولید خودروهای الکتریکی واجد شرایط مشوق های مالیاتی ایالات متحده است

برنامه اعتبار مالیاتی جدید ایالات متحده که در آوریل امسال با قانون کاهش تورم اجرایی شد، ضربه ای جدی به سازندگان خودروهای برقی کره ای و چینی در حال رشد وارد کرد. پس از اجرایی شدن این لایحه، وسایل نقلیه باید حداقل شرایط لازم را برای تامین و تولید مواد معدنی حیاتی باتری داشته باشند و مونتاژ نهایی باید در آمریکای شمالی انجام شود. کیا موفق شد از طریق قوانین لیزینگ که به خریداران اجازه می داد از مشوق های مالیاتی استفاده کنند، خللی پیدا کند، اما در زمان نگارش این مقاله، هیچ کیا در صورت خرید مستقیم واجد شرایط مشوق های مالیاتی نیست.

علاقه من به فناوری از دوران دبیرستان شروع شد و با روت کردن و فلش کردن موتورولا Defy خود شروع شد، اما زمانی که متوجه شدم می توانم i7 930 را در رایانه از پیش ساخته شده گیگابایتی خود اورکلاک کنم، واقعاً در سوراخ خرگوش افتادم. این اعتیاد سرسام‌آور در نهایت باعث شد در دانشگاه طراحی محصول بخوانم. من فکر می‌کنم فناوری باید زندگی افرادی را که از آن استفاده می‌کنند، بدون توجه به زمینه، بهبود بخشد. من دوست دارم در مورد لپ تاپ ها، تلفن های هوشمند، نرم افزارها و روندهای تکنولوژی بخوانم و بنویسم.



منبع: https://www.notebookcheck.net/Kia-to-qualify-for-US-tax-incentives-by-moving-electric-vehicle-manufacturing-capacity.718618.0.html

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

تسلا همچنین اخیراً سرمایه گذاری قابل توجهی در ایالت مرزی مکزیک انجام داده است تا مدل 2 آینده را در آنجا تولید کند. با ادامه جنگ قیمت خودروهای الکتریکی و افزایش مداوم استقبال از خودروهای برقی، واضح است که سازندگانی مانند کیا، تویوتا و هیوندای باید به قوانین دولت ایالات متحده پاسخ دهند تا به مصرف کنندگان آمریکایی مرتبط بمانند.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین

اگر گزارش کره هرالد دقیق باشد، کیا امیدوار است که آن را تغییر دهد. کیا در حال حاضر در حال تصمیم گیری است که آیا باید ظرفیت تولید خود را به کارخانه فعلی خود در نووو لئون، ایالتی نزدیک مرز ایالات متحده و مکزیک منتقل کند یا خیر. این اطلاعیه پس از اعلامیه ای مبنی بر اینکه کیا قصد دارد تا پایان سال 2024 یک مرکز تولید خودروهای برقی کاملاً عملیاتی در ایالت جورجیا ایالات متحده داشته باشد، منتشر شد. انتقال تولید خودروهای الکتریکی به کارخانه مکزیک به کیا امکان می دهد از یارانه های ایالات متحده استفاده کند. تا وسایل نقلیه خود را مقرون به صرفه تر کند، شاید در این فرآیند سهم بازار را پس بگیرد.