کمپین تامین مالی جمعی کیت تبدیل دوچرخه الکترونیکی LIVALL PikaBoost راه اندازی شد

را کمپین سرمایه گذاری جمعی Kickstarter برای کیت تبدیل دوچرخه الکترونیکی LIVALL PikaBoost اکنون زنده است در زمان نگارش این مقاله، کمتر از 24 ساعت از شروع پروژه، بیش از 950 نفر از این کمپین حمایت کردند و بیش از 327,000 پوند (~ 366,000 دلار آمریکا) جمع آوری کردند. همانطور که قبلاً گزارش کردیم، PikaBoost می تواند روی دوچرخه شما بین پایه صندلی نصب شود. و چرخ عقب بدون نیاز به ابزار در کمتر از 30 ثانیه.

من از زمانی که به یاد دارم به فناوری علاقه مند بودم. از سنین جوانی عاشق ابزارها و درک چگونگی کارکردن چیزها بودم. از زمان فارغ التحصیلی، من برای چندین شرکت فناوری در سراسر FinTech، AdTech و Robotics کار کرده ام.


منبع: https://www.notebookcheck.net/LIVALL-PikaBoost-e-bike-conversion-kit-crowdfunding-campaign-launches.666286.0.html

کیت PikaBoost شامل یک کنترلر، هاب موتوری و بسته باتری و مکانیزم قفل خودکار است که از سقوط دستگاه از روی دوچرخه اطمینان می دهد. این موتور می‌تواند در سرعت‌های 25 کیلومتر در ساعت (~16 مایل در ساعت) به شما کمک کند، و فناوری نرخ تطبیقی ​​خودکار (AAR) به‌طور هوشمندانه قدرت خروجی را متناسب با زمین و نحوه پدال زدن شما تنظیم می‌کند. سه حالت سواری پیشنهادی وجود دارد: کروز بدون زحمت ترین سواری را با بیشترین مصرف انرژی ارائه می دهد، رول می تواند به شما در زمین های ناهموارتر و تپه ها کمک کند و حالت ورزش مقاومتی را برای شما ایجاد می کند تا سخت تر کار کنید. یک بسته باتری 234 وات ساعتی برد کمکی 30 کیلومتری (~18 مایل) را ارائه می دهد و در حدود سه ساعت به طور کامل شارژ می شود.

پایه تلفن Roam Bike را در آمازون بخرید