کاموی دیجیتال جدید تسلا Cybertruck به گمانه زنی ها در مورد بسته بندی های احتمالی کارخانه در زمان عرضه دامن می زند

اینترنت مملو از فیلم‌هایی از تسلا سایبرتراک شده است، زیرا این سازنده خودروهای الکتریکی آمریکایی آزمایش‌های نهایی خود را پیش از پنجره راه‌اندازی پیش‌بینی‌شده در اواخر آگوست به پایان می‌رساند. جدیدترین فیلم تسلا سایبرتراک که توسط @MKumarTweets، یک کاموی دیجیتال جدید را نشان می دهد که تا به حال دیده نشده بود.

علاقه من به فناوری از دوران دبیرستان شروع شد و با روت کردن و فلش کردن موتورولا Defy خود شروع شد، اما وقتی متوجه شدم که می توانم i7 930 را در رایانه از پیش ساخته شده گیگابایتی خود اورکلاک کنم، واقعاً در سوراخ خرگوش افتادم. این اعتیاد سرسام‌آور در نهایت باعث شد در دانشگاه طراحی محصول بخوانم. من فکر می‌کنم فناوری باید زندگی افرادی را که از آن استفاده می‌کنند، بدون توجه به زمینه، بهبود بخشد. من دوست دارم در مورد لپ تاپ ها، تلفن های هوشمند، نرم افزارها و روندهای تکنولوژی بخوانم و بنویسم.




منبع: https://www.notebookcheck.net/New-Tesla-Cybertruck-digital-camo-fuels-speculation-about-potential-factory-wraps-at-launch.735768.0.html

در این مرحله، اگر تسلا از پاسخ مثبتی که پوشش‌های مختلف Cybertruck ایجاد کرده است، استفاده نکند، ممکن است نادیده گرفته شود. با توجه به اینکه Cybertruck رنگ نشده است، پیچیدن وانت برقی ممکن است برای برخی از مالکانی که می‌خواهند از پوشش روی بدنه استیل ضد زنگ Cybertruck محافظت کنند، ضروری باشد.

اخیراً ما تصاویر جاسوسی از Cybertruck را در حال آزمایش زمستانی دیده‌ایم و خود تسلا حتی تصویری از برخی از آزمایش‌های ناهموار خارج از جاده را که انجام می‌داد به اشتراک گذاشته است. این شرکت همچنین تایید کرد که قبلاً اولین واحد تولیدی پیکاپ چند ضلعی خود را تولید کرده است.

یک ماشین مسابقه ای رادیویی قابل شارژ تسلا Cybertruck در مقیاس 1:64 Hot Wheels RC در آمازون بخرید.