پیش نمایش دوربین Xiaomi 13 Ultra IMX989 را در تنظیمات چهارگانه 50 مگاپیکسلی جدید تأیید می کند

سپس دوباره، تنها 1 مورد از آنها مانند قبل IMX989 خواهد بود. با این حال، حتی آن سنسور پیشرفته نیز ممکن است در مقابل ورود این سنسور چندان درخشان نباشد IMX858 در کنار آن این سنسور سونی در 13 اولترا نه یک بار، بلکه 3 بار به عنوان پشتیبان دوربین اصلی 1 اینچی معرفی می شود.

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

دیر اودونل
Deirdre O Donnell – نویسنده ارشد فناوری – 6198 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

لی جون، مدیرعامل شیائومی، به تازگی قوی‌ترین اشاره‌ای را ارائه کرده است که 13 اولترا واقعاً با همان دوربینی که نسل قبلی 12S Ultra خود را نشان می‌دهد، معرفی خواهد شد. با این حال، نسل بعدی ماژول گرد عظیم یکی از بهترین عملکردها را انجام خواهد داد زیرا اکنون رسماً با دوربین‌های چهارگانه با برند لایکا عرضه می‌شود که همگی دارای دیافراگم بزرگ و همگی 50 مگاپیکسلی خواهند بود.

مدت کوتاهی پس از فارغ التحصیلی، یک نویسنده و ویراستار حرفه ای شدم. مدارک من در علوم زیست پزشکی است. با این حال، آنها به تجربه ای در زمینه بیوتکنولوژی منجر شدند که من را متقاعد کرد که پتانسیل آن برای متحول کردن سلامت، محیط زیست و زندگی ما به طور کلی. این به مرور زمان به یک علاقه همه جانبه به جنبه‌های بیشتر فناوری تبدیل شد: من هرگز نمی‌توانم به اندازه کافی در مورد جدیدترین وسایل الکترونیکی، ابزارها و نوآوری‌ها بنویسم. علایق دیگر من شامل تصویربرداری، نجوم، و پخش جریانی همه چیز است. اوه و قهوه

شیائومی شروع به تبلیغات قریب‌الوقوع 13 Ultra با برخی جزئیات آبدار در مورد دوربین پشتی خود کرده است و اینکه چگونه ممکن است یک ارتقاء نسبت به 12S Ultra قبلی باشد. هر دو دستگاه دارای یک دوربین اصلی 1 اینچی خواهند بود – با این حال، سونی IMX989 با حداقل 3 لنز 50 مگاپیکسلی دیگر در مدل جدیدتر تقویت خواهد شد. علاوه بر این، آنها در اولین نمایش خود منحصر به 13 Ultra خواهند بود.

در مجموع، اکنون Xiaomi 13 Ultra پشتیبانی می‌شود تا حتی OPPO Find X6 Pro سه گانه 50 مگاپیکسلی را برای رتبه‌بندی DxOMark خود در آوریل 2023 معرفی کند.

شیائومی پیش از معرفی 13 اولترا، از دوربین‌های چهارگانه پشتی آن‌ها استفاده می‌کند.  (منبع: شیائومی، لی جون از طریق Weibo)
شیائومی پیش از معرفی 13 اولترا، از دوربین‌های چهارگانه پشتی آن‌ها استفاده می‌کند. (منبع: شیائومی، لی جون از طریق Weibo)