پوشش جدید باتری حالت جامد چگالی انرژی حجمی را تقریباً دو برابر می کند

دیوید میتلین، دانشمند مواد، توضیح می دهد که این کشف “ممکن است حلقه های گمشده کلیدی را برای تجاری سازی گسترده باتری های بدون آند و تمام حالت جامد فراهم کند.با استفاده از آند گرافیت و استفاده از الکترولیت جامد مبتنی بر سولفیدشما در واقع نیمی از مواد داخلی باتری را از بین می برید،” او اضافه کرد.

شارژر 50A ChargePoint Home Flex EV را در آمازون دریافت کنید


منبع: https://www.notebookcheck.net/New-solid-state-battery-coating-nearly-doubles-volumetric-energy-density.705707.0.html

اینها اعداد بزرگی هستند، اما آقای میتلین هشدار می دهد که هنوز راه زیادی در پیش است تا سلول بدون آند به مرحله اولیه باتری حالت جامد برسد که برای تولید بازار انبوه و استفاده در نسل بعدی مناسب باشد. وسایل نقلیه الکتریکی. پوشش نقره ای این است که دانشمندان مواد موفق به اعمال پوشش جدید با روش های مرسوم شدند که در صورت فرا رسیدن آن مرحله برای تولید در مقیاس بزرگ مناسب خواهد بود.

باتری حالت جامد حاصل بدون جفت الکترود به معنای سنتی بسیار سبک تر و فشرده تر از سلول های سه تایی فعلی است. مفهوم آزمایشگاهی تقریباً چگالی انرژی حجمی باتری‌های سنتی را دو برابر می‌کند و می‌تواند 72 درصد انرژی بیشتری را با همان وزن بسته باتری ذخیره کند.