پوستر کره ای سری Galaxy Watch6 سامسونگ وجود چهار مدل و اطلاعات تاریخ فروش را تایید می کند

ریچی راکس
ریچی راکس – نویسنده ارشد فناوری – 2618 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2017

من فناوری را دوست دارم، ساده است. نصف وقت، می‌توانی مرا در حال نوشتن نسخه‌های فروش بداخلاق بگیری. بقیه زمان ها، یا خوانندگان را در جریان آخرین اتفاقات دنیای فناوری موبایل قرار می دهم یا فوتبال تماشا می کنم. من قبل از پیوستن به تیم Notebookcheck در سال 2017، چند سال به عنوان ژورنال و نویسنده محتوای آزاد کار کردم. در صورت تمایل، در توییتر یا Reddit از من سؤال بپرسید.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Samsung-Galaxy-Watch6-series-Korean-poster-confirms-existence-of-four-models-and-sales-date-info.734728.0.html

این تصاویر در صفحه فروشگاه خرده فروشی Funshop برای سری Galaxy Watch 6 به صورت زنده باقی می مانند. چهار مدل از این ساعت هوشمند ظاهرا وجود دارد: گلکسی واچ 6 40 میلی متری، گلکسی واچ 6 44 میلی متری، گلکسی واچ 6 کلاسیک 43 میلی متری و گلکسی واچ 6 کلاسیک 47 میلی متری. هر چهار مدل به نوبه خود می توانند در انواع BT یا LTE استفاده شوند.

این صفحه همچنین تأیید می‌کند که پیش‌سفارش‌های سری گلکسی واچ 6 از 27 جولای آغاز می‌شود و ظاهراً فروش آن از 11 آگوست آغاز می‌شود. ما شما را در این مورد به‌روز خواهیم کرد.