پنکه دستی شخصی JisuLife Pro1 S اکنون با قیمت 69 دلار آمریکا به فروش می رسد، از هوش مصنوعی برای اطمینان از ایمنی عملیات استفاده می کند.

نقطه ضعف اصلی فن، صدای بسیار بلند آن حتی در تنظیمات کم است. از آنجایی که قطر فن بسیار کوچک است (~ 40 میلی متر)، باید سریعتر و در نتیجه بلندتر از آنچه ما می خواهیم کار کند. ما می‌توانیم نویز 82.6 دسی‌بل (A) را در تنظیم فن 1 درصد تا 92 دسی‌بل (A) در 100 درصد ضبط کنیم. به عنوان مرجع، بیشتر بلندگوهای لپ تاپ 80 تا 85 دسی بل (A) بالا می روند. هر چیزی بالاتر از تنظیم 40 درصد ممکن است برای یک محیط اداری معمولی کمی بیش از حد بلند باشد، اما در خارج از منزل مشکلی نیست.

ما دوست داریم تغییراتی را در فن دستی مشاهده کنیم تا آن را حتی بهتر کنیم. برای مثال، فن باید راحت‌تر قابل جابجایی باشد تا تمیز کردن آن ساده‌تر شود. باتری لیتیوم یونی نیز در صورت تعویض باید راحت تر قابل جابجایی باشد. کل دستگاه نیز کمی سنگین است و به سختی داخل جیب شلوار جا می شود. شاید تا کردن یک طرح ساخته شده از مواد سبک تر بتواند حمل دستگاه را آسان تر کند.


منبع: https://www.notebookcheck.net/JisuLife-Pro1-S-personal-handheld-fan-now-on-sale-for-US-69-uses-AI-to-ensure-operation-safety.728286.0.html