پنجره تولید انبوه گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 سامسونگ با اطلاعات صفحه نمایش جلد جدید فاش شد

در مقایسه، گلکسی زد فلیپ 5 از طراحی صفحه نمایش جلد جدید بهره می برد و نه پنل 1.9 اینچی جعبه نامه که در مدل های قبلی وجود داشت. پیش از این، ادعا شده بود که سامسونگ از یک پنل 3.8 اینچی استفاده خواهد کرد که @UniverseIce نشان داد غیر محتمل خواهد بود متعاقباً، یانگ تصریح کرد که Galaxy Z Flip5 یک صفحه نمایش 3.4 اینچی با پوشش ارائه می دهد، اگرچه یکی از فیلم های صفحه نمایش 3.8 اینچی است. یانگ اضافه می‌کند که Samsung Display فروش پنل‌های Galaxy Z Flip5 و Galaxy Z Fold5 را در ماه می آغاز خواهد کرد. با این حال، Samsung Electronics تولید انبوه این جفت را تا ژوئن آغاز نخواهد کرد و نسبت به زمان‌بندی عرضه مشابه سال گذشته کار خواهد کرد.




منبع: https://www.notebookcheck.net/Samsung-Galaxy-Z-Flip5-and-Galaxy-Z-Fold5-mass-production-window-revealed-with-new-cover-display-information.707425.0.html

انتشار Galaxy Z Flip5 و Galaxy Z Fold5 هنوز چند ماه دیگر باقی مانده است. با این وجود، راس یانگ تنها چند روز پس از فاش شدن گزینه های رنگی برای هر دو دستگاه، جزئیات جدیدی در مورد این جفت ارائه کرده است. به گفته یانگ، مدیر عامل مشاوران زنجیره تامین نمایشگر (DSCC)، سامسونگ Galaxy Z Flip5 را در رنگ‌های بیشتری نسبت به همتای Fold خود عرضه خواهد کرد.

علاوه بر این، انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 را از مدل قبلی خود از جهات بیشتری نسبت به گلکسی زد فولد 5 متمایز کند. بر اساس افشای اطلاعات قبلی، سامسونگ گلکسی زد فولد 5 را تقریباً همان طراحی گلکسی زد فولد 4 خواهد کرد. شایعه شده است که گوشی جدیدتر به لطف یک راه حل بازبینی شده لولا، شکاف صفحه نمایش تاشو نسل قبلی خود را از بین می برد. یانگ با نوشتن در توییتر ادعا می کند که Galaxy Z Fold5 صفحه نمایش 6.2 اینچی نسخه قبلی خود را حفظ خواهد کرد، از جمله نسبت ابعاد غیرعادی آن. گلکسی زد فولد 5 نیز 254 گرم وزن دارد که 9 گرم کمتر از مدل قبلی خود است.