پروژکتور قابل حمل ارزان قیمت 1080p Mudix S1 به سرعت در دست گرفته و استفاده می شود، اما محدودیت هایی دارد.

Mudix S1 یک پروژکتور بدون حاشیه است که به راحتی می توان آن را با قیمت 150 دلار پیشنهاد کرد. اگر سازنده بتواند دستگیره فوکوس سفت، مشکلات فوکوس در امتداد محیط صفحه را برطرف کند و پخش Wi-Fi را روان‌تر کند، در آن صورت S1 می‌توانست بر رقبا برتر باشد. ویژگی های اضافی که می خواهیم ببینیم اتصال Wi-Fi به روتر برای دسترسی NAS است.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Cheap-1080p-Mudix-S1-portable-projector-is-quick-to-pick-up-and-use-but-it-has-its-limitations.665592.0.html

بسیاری از محدودیت‌های بالا در بین پروژکتورهای ارزان قیمت رایج است و بنابراین نمی‌توانیم نسبت به Mudix S1 برای این معایب خاص خیلی سخت‌گیر باشیم. مطمئناً می‌توانیم از تصویر روشن، پشتیبانی از بلندگوی خارجی، بلندگوی داخلی با صدای بلند و همه لوازم جانبی موجود مانند کنترل از راه دور دستی قدردانی کنیم تا یک پروژکتور شروع عالی برای کودکان، تازه‌کارها یا راه‌اندازی‌های موقت HTPC باشد. رزولوشن اصلی 1080p نیز قابل احترام است وقتی در نظر بگیرید که بسیاری از پروژکتورهای رقیب در این محدوده قیمت، مانند Imuvi، فقط 720p هستند.

پخش از طریق HDMI همچنان بهترین راه برای تجربه بهینه است. با این وجود، دو مسئله اجتناب ناپذیر در مورد Mudix وجود دارد که باید در نظر داشت. اولاً، صدای بلند فن ثابت است که مطمئناً می تواند آزار دهنده باشد. ثانیاً صفحه نمایش دارای مشکلات فوکوس در لبه ها و گوشه ها است. برای مثال، حتی اگر مرکز در فوکوس باشد، هنگامی که به محیط نگاه می کنید، صفحه همچنان به تدریج از فوکوس خارج می شود. در غیر این صورت پخش در مقایسه با Wi-Fi بسیار روان تر است.