پردازنده سفارشی Tegra T239، کیت‌های توسعه‌دهنده نهایی، به‌روزرسانی‌های رایگان نسل بعدی، و سازگاری کامل به عقب: شایعه دیگری درباره Nintendo Switch 2 به طرفداران 4chan منتشر شد.


یکی دیگر از نشت های احتمالی نینتندو سوییچ 2 فاش شده است که جزئیات زیادی در مورد سخت افزار، پردازنده، قابلیت ها و پشتیبانی ارائه می دهد. اما منبع این نشت بدیهی است که باعث کاهش آن خواهد شد، زیرا اینطور است 4chan: برای کسانی که از منبع تمام اطلاعات زیر ابراز تاسف می کنند، در واقع چند نشت واقعی و دقیق در برد بدخیم وجود داشته است، اگرچه مسلماً آنها بسیار اندک هستند. اما با برخی به بیرون درز کرد Assassin’s Creed Origins اطلاعات، فاینال فانتزی پانزدهم جزئیات، و بدنام Nintendo Gigaleas اتفاقی که به طور کامل یا جزئی به 4chan نسبت داده می‌شود، گاهی اوقات ارزش دارد به آنچه ارائه شده است نگاهی بیندازید، اگر محتوا خیلی عجیب و غریب نباشد.

در ابتدا، این مفهوم وجود دارد که Nintendo Switch 2، NX2، NG Switch و غیره به زودی عرضه خواهند شد. در حالی که کیت‌های توسعه‌دهنده را می‌توان بیش از یک سال قبل از تاریخ عرضه کنسول تحویل داد، OP می‌گوید: «نهایی سخت‌افزار و کیت‌های توسعه بالاخره در راهند» – بنابراین برای طرفداران هاردکور «این اتفاق می‌افتد» و برای بقیه خوش‌بینی محتاطانه است. سپس صحبت هایی در مورد پردازنده سفارشی سایه دار Tegra T239 (از انویدیا) وجود دارد که ظاهراً به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که پروفایل های ساعت خود را تغییر دهند تا بتوانند روی عمر باتری یا عملکرد تمرکز کنند. ارقام مربوط به مصرف برق دستگاه مبتنی بر T239 ارائه شده است: 28.6 وات از دیوار و 11 وات قابل حمل. به خاطر داشته باشید که ظاهراً این یک کیت توسعه دهنده است و نه آن محصول نهایی. علاوه بر این، بخش GPU Tegra T239 می‌تواند به دانش Ampere برای ردیابی پرتو و بهبود بصری DLSS تکیه کند.

سایر ارقام در سرتاسر نشت ادعایی Nintendo Switch 2 نشان داده شده است: پشتیبانی از HDMI 2.1 با سرعت 24 گیگابیت در ثانیه، خروجی 4K60، فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی (سوئیچ اصلی: 32/64 گیگابایت) و پشتیبانی از حافظه قابل جابجایی سریعتر با خواندن (550 مگابایت بر ثانیه) و نوشتن ( نرخ‌های 480 مگابایت بر ثانیه که ظاهراً با نرخ‌های گلکسی S22 سامسونگ مطابقت دارد. با توجه به سازگاری کامل به عقب، منبع جهش نسلی بین سوئیچ (NX1) و سوئیچ 2 را مقایسه می کند (“NX2” یک برچسب بحث‌برانگیز که توسط NWPlayer123 انتخاب شده است – به زیر مراجعه کنید) شبیه به تفاوت بین Xbox One و Xbox Series. یک اسکرین شات در زیر برای کسانی که می‌خواهند در مورد هر لقمه‌ای که در اینجا پخته شده است بیشتر کنکاش کنند، ارسال شده است.

چیزی که بیش از همه می تواند طرفداران نینتندو را هیجان زده کند این است که همه بازی ها به روز می شوند، یا به عنوان بازی های جدید که از قدرت افزایش یافته سوییچ 2 بهره می برند (اگرچه به دلیل احتمال زیاد SoC باید انتظارات را کمی کاهش داد. قطع کردن status) یا بازی‌های قدیمی‌تری که با اتصال کنسول به‌طور مصنوعی ارتقا پیدا می‌کنند. این چیزهای هولناکی است، و، البته، به دلیل منبع دلیلی وجود دارد که باور کنیم ممکن است همه آنها فانتزی باشد. اما خوشبختانه، یک دیتامینر معروف در توییتر، NWPlayer123، چند چیز در مورد NG Switch گفته است، از جمله اینکه این دستگاه “روی HOS” کار می کند، سیستم عامل سفارشی Horizon که نینتندو روی سوییچ استفاده می کند.

خرید کنید اودیسه سوپر ماریو برای نینتندو سوییچ در آمازون




منبع: https://www.notebookcheck.net/Custom-Tegra-T239-processor-final-dev-kits-free-next-gen-upgrades-and-full-backwards-compatibility-Another-Nintendo-Switch-2-rumor-hits-the-4chan-fan.732467.0.html